متن های عاشقانه غمگین با عکس

 

تو مرا نادیده بگیر ...
و من ...
بدنم روز به روز کبود تر می شود ...
از بس ...
خودم را میزنم ...
به نفهمی ...

 

متن عاشقانه

 

متاسفم ...
نه برای تو که دروغ برایت خود زندگیست ...
نه برای خودم که دروغ تنها خط قرمز زندگیـــستــ بـــرایم ...
متاسفم که چرا مزه ے عشق را ...
از دستـ تو چشیــــدم ...
تا همیشه در شکــ دروغ بودنش بمانم ...

 

جملات عاشقانه

 

متن های عاشقانه غمگین با عکس

 

دلنوشته

 

خوب که فکر می کنم ...
می بینم گاهی یک شکلات مغزدار ...
بیشتر میچسبد ...
تا ...
عاشقانه های این عاشق های تو خالی ...

 

عکس عاشقانه

 

گفته باشم ...
من درد میکشم اما تو چشمهایت را ببند ...
سخت است بدانم میبینی و بی خیالی ...
تویی که روزگاری برایم درمان بودی ...

 

متن عاشقانه قشنگ

 

متن های عاشقانه غمگین با عکس

 

عاشقانه

 

کنج گلویم قبرستانی است پر از احساس هایی که زنده به گور شده اند ...
به نام بغض ...
عشق گم شده من ...
نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند، وآدمهائی که هرگز ...
تکرار نمی شوند ...
و تو آنگونه ای ...
فقط همین ...

 

دلنوشته غمگین

 

متن های عاشقانه غمگین با عکس

 

سایت عاشقانه

 

شاید به هم باز رسیم ...
روزی که من به‌ سانِ دریایی خشکیدم ...
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی ...

 

نوشته های زیبا

 

متن های عاشقانه غمگین با عکس

 

وبلاگ عاشقانه

 

پشتـــــ این چشمـــ ها ...
ابرها درگــــیرند ...
و منـــــ ...
کنار خنده هایتــــــ می مانمـــــ ...
در اینــــ دقایقــــ دلتنگیـــــ ...

 

> منبع : سایت نغمه سرا