متن عاشقانه با عکس

 

و چه بدهکارم من به خودم، به ایمانم، به روحم
بابت تمام "دوستت دارم "هایی که نگفتم
و بلعیدمشان تا ثابت کنم روشنفکرم
تا بگویم منطقی هستم
و نبودم.

متن عاشقانه

 هر شب در رؤیای من
 قدم می نهی
 بیدار که می شوم
 چشم من از تو خالیست
 و نگاهم درد می گیرد ازین بیداری
 تنها اگر در رؤیای من می آیی
 بگذار تا ابد بخوابم.

 

متن عاشقانه با عکس

 

دلنوشته

دقایقی در زندگی هستند که دلت برای کسی
آنقدر تنگ میشود که میخواهی او را از رؤیاهایت
بیرون بکشی و
در دنیای واقعی بغلش کنی.

جملات عاشقانه

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم
که چه می کنی ؟
کجایی ؟
در چه حالی ؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم :
تنهاییت برای من
غصه هایت برای من
همه ی بغض ها و اشک هایت برای من
تو فقط بخند
آنقدر بلند که من هم بشنوم
صدای خنده هایت را
صدای همیشه خوب بودنت را.

 

متن عاشقانه با عکس

 

متن عاشقانه زیبا

دلم میخواست یکی و داشتم
بعضی وقتا که مردم خستم میکردن
میومد کنارمو
دستش و میذاشت دو طرف صورتمو
زل میزد تو چشام و
بهم میگفت :
ببین
تو منو داری.

دلنوشته زیبا

سهم من از تو
دلتنگیِ بی پایانیست
که روزها دیوانه ام می‌کند
شب ها شاعر.

 

متن عاشقانه با عکس

 

متن تنهایی

چقـدر احمــق بودم کـہ اون لحظـہ هایـے کہ
 صـدام میکردے "عروسکــم " خون میــدویـد زیر پوستـم
 و بـا " ع ش ق " میگفتــم جانــــم
 غافـل از اینکــه واقعــا عروسکــے بیش نبودم
 عروســک خـیمـــہ شــب بــازے.

متن عاشقانه قشنگ

اگه دلت برای کسی
تنگ شده
نگاش کـن
نبود صداش کن
نشد دعاش کن.

 

متن عاشقانه با عکس

 

جملات عاشقانه مخصوص اس ام اس

در آینه
مردی دارد بغض می کند
بیایید بغلش کنید
به او بگویید همه چیز درست می شود
دلش می خواهد کمی دروغ بشنود
آینه را پایین تر نصب کنید
گمانم دیگر به زانو در آمده.

اس ام اس

چنان در دلم هستی
که دیگر به ذهنم نمی آیی
شبیه حضور عظیم یک قدم.

 

متن عاشقانه با عکس

 

اس ام اس عاشقانه

شبیه باران خورده ترین نقطه خیابان
شبیه خودم
در من نشسته ایی
چه ساده لوح اند
آنان که می پندارند
عکس تو را
به دیوارهای خانه ام اویخته ام
و نمی دانند
که من دیوارهای خانه ام را
به عکس تو اویخته ام.

دلنوشته جدید

روزی می رسد که دوباره از کنار هم عبور می کنیم
و آن روز تو فقط یک
" غریبه آشنائی "

 

متن عاشقانه با عکس

 

تلخ نوشته

"دوستت دارم"
را برای هر دویمان فرستادی
هم من
هم او
خیانت می کردی یا عدالت.

عاشقانه

هرگاه صدای جدیدی سلام می کند
تپش قلب می گیرم
من دیگر کشش خداحافظی ندارم
مرا ببخش
که جواب سلامت را نمی دهم.

 

متن عاشقانه با عکس

 

مطالب عاشقانه

مردی را میشناسم که هنگام عصبانیت
داد نمیزند
ناسزا نمیگوید
نمیشکند
تهمت نمیزند
تنها " قدم " میزند و در خلوت خود فرو میرود و
خالی میکند تمام خشم خود را
تا مبادا به کسی که دوستش میدارد از گل کمتر گفته باشد.

متن گریه

آدمیزاد نمیفهمد که تا چه حد عاشق است
مگر زمانیکه بکوشد دیگر عاشــق نباشد.

 

متن عاشقانه با عکس

 

جملات آغوش

حس قشنگیه یکی نگرانت باشه، یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده
سعی کنه ناراحتت نکنه
حس قشنگیه وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده عزیز دلم رسید؟
قشنگه: یهو بغلت کنه، یهو توی جمع در گوشت بگه دوست دارم
بگه که حواسم بهت هست
حس قشنگیه ازت حمایت کنه
آره دوست داشتن همیشه زیباست، عشق زیباست.

متن دوست داشتن

سهم من از با تو بودن شکستن بود، از قلبت به من کوله باری از غمها رسید
از قلبت به من لحظه هایی رسید مثل این لحظه که همچنان اشک میریزم از اینکه دیگر نیستی
طعمه ی سرنوشت شده ام، و زندگی آنقدر بی خیال است که جان مرا نمیگیرد
عشق هرگز نمیمیرد و تو هیچگاه دوباره نمی آیی
امروز میگذرد و تو هیچگاه مرا نمیخواهی، دیروز گذشت و من تو را فردا هم نخواهم دید
پس چه فایده دارد با نفسها رفتن، با آه کشیدن ماندن
بمانم که بسوزم، یا نمانم که چشم به نبودنت بدوزم؟
خشکیده تر از آنم که کویر باشم، گرفته تر از آنم که ابری باشم و من یک تنهای دلگرفته و دلم آرزو به دل مانده
دلم گرفته ای خدا، امروز را میگذرانم تا بگذرد، تا فقط تمام شود، شاید فردا به اعتقاد این دل خوش خیال تو را ببینم
هر چه به این دل میگویم بی خیال، دلم به خواب رفته در خیال این آرزوی محال
دلم گرفته از تو و این دنیای بی حیا، از تو که رفتی و از دنیایی که تو را بی وفا کرد، تنها غم نبودنت را سهم این دل بی گناه کرد، و دل من را بازیچه دست آن دل بی وفایت کرد
اگر مثل سنگ هم بودم میشکستم، و اینک شکسته ام و حبابی هستم در هوای دل گرفته ی این عالم
هیچکس نمیفهمد، نمیداند، نمیخواهد که بداند چه حالی ام، نمیخواهد که بفهمد خیره به چه راهی ام، همه دور از من و من تنهاتر از تنهایی، همه گفته بودند روزی تو تنها میمانی، من نفهمیدم، نخواستم که بدانم روزی تو می آیی و میشکنی دلم را، بهتر است تو هم نخوانی این شعر نیمه تمامم را.

 

متن عاشقانه با عکس

 

دلنوشته غمگین

اصلا بیا این قهوه را بگیر
بنشین کنار من
تا صبح،‌ از عشق
حرف بزنیم
می‌دانی که ؟
حرف حرف می آورد
عشق،‌ بوسه.

شعر عاشقانه

چه لذتی داره صبح بلند بشی
ببینی یه نامه به آینه ی اتاق چسبیده شده :
سلام دلیلِ زندگی
صبحِ قشنگت بخیر
امروز نمی خواد بری سرِ کار
چمدون جمع کن می خوایم بریم سفر
چمدون نبستم که به سلیقه ی خودت برام لباس بزاری
شب پرواز داریم
نمی گم کجا که غافلگیر شی
راستی
قربونِ چشمات برم که الان متعجبه و می دونم اگه اونجا بودم
جیغ می زدی بغلم می کردی
پس لطفا جیغ و بغل و یه بوس کنار بزار
تا رسیدم تحویلم بدی
دوست دارم همسفرِ زندگیم.

عکس عاشقانه

همه چیز با تو شروع شد
اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود
حتی همین دلتنگی های من.