پیامک و جملات عاشقانه برای دختر

 

پیامک و جملات عاشقانه برای دختر
sms love



غرقم میکنی میان تمام عاشقانه های دنیا
وقتی فقط نگاهم میکنی


اس ام اس عاشقانه زیبا 93
sms love



عاشق اونیم که:
منو میخندونه
وقتی حتی نمیخوام لبخند بزنم


اس ام اس عاشقانه احساسی
sms love



داشتم خانه را مرتب می کردم
که حس کردم
باید همه چیز را در این جهان رها کنم
و به تو بگویم
که دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
sms love



غربت را نباید در یک شهر غریب جست وجو کرد
همین که عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد تو غریبی


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love



بهترین حس دنیاست
وقتیکه عشقت بهت میگه
دلم واسه صدات تنگ شده


اس ام اس عاشقانه جدید
sms love



ای کاش روزهای با تو بودن هیچ گاه به پایان نرسد
ای کاش روزهایی را که برای دیدنت ساعت ها
و ثانیه ها رو شمارش می کنم به پایان نرسد
می ترسم می ترسم از اینکه دیگر تورا نبینم
می ترسم از اینکه دیگر سخنان شیرین
خنده های دلنشینت را نبینم
می ترسم آغوشت رو از دست بدهم
می ترسم که دگر هم صحبت باد و باران شوم
می ترسم که آواره چشمانت شوم
می ترسم بی تو بمانم
می ترسم روزی این ترسها تو را از من بگیرد
از خودم می ترسم، از ترس خودم می ترسم
از سرنوشت و قسمت می ترسم
ای کاش همه اینها رویا و خیال باشد
ای کاش ... ای کاش ... ای کاش


پیامک عاشقانه انگلیسی
sms love



اهل پنهان کاری نیستم
اعتراف میکنم روزی دل یکی را شکستم و حالا
یکی … یکی … یکی
دلم را میشکنند


پیامک عاشقانه انگلیسی با ترجمه
sms love



عاشق آن لحظه ام
که کنارت هستم
و کودک درونم از اشتیاق با تو بودن
می خواهد زمین و زمان را بهم بزند


پیامک عاشقانه جدید
sms love



گاهی فقط بوی یه عطر
یه تشابه اسم
برای چند لحظه باعث میشه
دقیقا احساس کنی که قلبت
داره از تو سینت کنده میشه


پیامک عاشقانه صبح بخیر
sms love



می نویسم و امضا میکنم
در کمال صحت و سلامت
دیوانه ات شدم


پیامک عاشقانه برای دوست
sms love



دلم تنگ است
اما تو هنوز در آن جا میشوی
چقدر ابعاد بودنت عجیب است


پیامک عاشقانه برای دختر
sms love



اشتباه میگفتم تو فقط هفت حرفی
"زندگیمی"
تو ده حرفی 
"همه زندگیمی"


جملات عاشقانه برای همسر
sms love



هر جا که میرم بوی"تو" هست
هه
ولی
خودت مال من نیستی


جملات عاشقانه سنگین
sms love



خدا کنه
هرکس همون جایی باشه
که "دلش" هست


جملات عاشقانه کوتاه
sms love



یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند


متن عاشقانه
sms love



ﻫﯿﭻ وﻗﺖ ﮐﺴﯽ رو ﭘﺲ ﻧﺰن ﮐﻪ دوﺳﺘﺖ داره
ﻣﺮاﻗﺒﺘﻪ و ﻧﮕﺮاﻧﺖ ﻣﯿﺸﻪ
ﭼﻮن ﯾﮏ روز ﺑﯿﺪار ﻣﯿﺸﯽ و ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﻣﺎه رو از دﺳﺖ دادی
وﻗﺘﯽ داﺷﺘﯽ ﺳﺘﺎره ﻫﺎرو ﻣﯿﺸﻤﺮدی


اس ام اس عاشقانه
sms love



قدم میزنم تا ازت بگذرم
قدم میزنم بلکه یادم بره
میخوام جا بذارم یه جا فکرتو
نمیذاره این شهر پر خاطره


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

 منبع : اس ام اس عاشقانه سری 22