آوای انتظار آلبوم " دل آواهایی برای صلح و عشق " استاد پژمان مصلح

 

.:: کد آوای انتظار استاد پژمان مصلح ::.

| آلبوم دل آواهایی برای صلح و عشق |

| برای فعال سازی کد آوای انتظار موردنظر خود را به 8989 ارسال نمایید. |

 

آهنگ ها : رقص باد ، بی نام ، شهید ، زندگی ، تنهایی در شب ، یادش بخیر ، بینهایت ، برف

 

توضیحات :

استاد پژمان مصلح آهنگساز جهانی ایرانی، خواننده، شاعر و مدرس فلسفه سینما، با آلبوم دل آواهایی برای صلح و عشق که از آخرین ساخته های ایشان است، آغازگر سبک نئورومانتیسیسم ایرانی هستند. ایشان که مدرس روش تدریس و تفکر خلاقانه در موسیقی و محقق تاریخ موسیقی هستند، دغدغه های فلسفی و زیبایی شناسانه دارند و برای ساخت آثارشان از آهنگسازان بزرگی چون بتهوون و شوپن الهام گرفته اند. هدف آلبوم دل آواهایی برای صلح و عشق که ساخت قطعات آن سالها به طول انجامیده و ایشان در سکوت و تنهایی به تفکر پرداخته اند، دعوت شنونده به سکوت و آرامش است.
ایشان در مصاحبه ای بیان داشته اند:
"در سبک نئورومانتیسیسم موسیقیدانانی چون پرایزنر را داریم که در موسیقی فیلم بسیار تاثیر گذار بوده اند اما در کشورمان ایران، کمتر و شاید هیچ به این موسیقی پرداخته نشده.هدف این سبک، همانطور که در تفکر نویسندگان، فلاسفه و موسیقیدانانش موجود است، به طور خلاصه احساس انسانها و آزادی خواهی است و من در آثارم با سکوت و تک نتها که خود پر از شور هستند و اکسپوزیسیون و داینامیک ها سعی کردم از پیچیدگی تماتیک آهنگسازان کلاسیک دوری، اما شنونده را به سادگی به تامل و دقت وادار کنم."

به گزارش سایت اکونیوز در تاریخ 12/4/91 آلبوم دل آواهایی برای صلح و عشق جزو پرفروش ترین آثار موسیقی کشور بوده است. این آلبوم در یکی از بزرگترین نظرسنجی های موسیقی کشور (در یک نظر سنجی 100هزار نفری) توسط معتبرترین سایت موسیقی ایران (سایت موسیقی ما) کاندید بهترین موسیقی تلفیقی و بی کلام کشور شده است و جزو 5 اثر برتر موسیقی تلفیقی و تنها اثر سولو پیانو برتر در تاریخ موسیقی ایران است.
این آلبوم پس از انتشار، با استقبال بسیاری از سوی منتقدین، مدرسین فلسفه و اندیشه و دانشگاهیان و مردم در داخل و خارج از ایران رو به رو شده است.ایشان تنها هنرمند ایرانی هستند که قرار بود با آقای تئوآنجلوپلوس کارگردان شهیر یونانی همکاری داشته باشند که بدلیل فوت آنجلوپلوس میسر نشد.
ایشان امیدوارند در حالی که بیشتر قطعات موسیقی این روزها با ریتم تند همه را به سرعت و گاهی متأسفانه به سرخوشی تشویق می کنند، شنوندگان این آلبوم لحظه هایی عمیق و پر از دغدغه انسانیت را تجربه کنند.
بنا بر خبر روزنامه ایران در دوم مرداد ماه 1392 ( شماره 5422 ) ازاستاد مصلح بعنوان آهنگسازی خلاق با دغدغه های انسانی و صلح دوستانه نام برده شده است. خبرگزاری های بسیاری در داخل و خارج از کشور مانند خبرگزاری های اکونیوز، ایسنا، سینما پرس، نیک نیوز، خبرگزاری فارس ،SABC, NewsBcc (torrent), Channel 24, Ibiba blogspot Straight, (Vancouver). و... پیرامون فعالیت ها و آثار ایشان مقالات و مطالب مختلفی را منتشر کرده اند.

 

کد فعال‌سازی نام آوای انتظار اثر از قیمت اعتبار
60789 رقص باد استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60788 بی نام استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60787 شهید استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60786 زندگی استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60785 تنهایی در شب استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60784 یادش بخیر استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60783 بینهایت استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز
60782 برف استاد پژمان مصلح ٣٠٠٠ ریال ٣٠ روز