اس ام اس عاشقانه لبخند

 

زمان همیشه می گذرد
 اما عشق هرگز نخواهد مرد
 در تماس باشید و به یاد هم


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



الماس چشمانت
تنها الماسی است که صیقل نیافته
این چنین تیز میبرد بند دلم را


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



لبخند تو
 تمام تعادل شهر را بهم میریزد
تو بخند
من شهر را دوباره میسازم


اس ام اس عاشقانه لبخند
sms asheghaneh



کمی عشق از تلاقی نگاهم با نگاهت در چشمانمان جا خوش کرد
بعد از آن هرچه شد
چه خوب
چه بد
چه خنده دار
چه اشک بار
همه اش تقصیر آن یک ذره عشق بود


اس ام اس عاشقانه سنگین
sms asheghaneh



حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال
 مهم اینه دوستت دارم، فاصله ها رو بی خیال


اس ام اس عاشقانه فاصله
sms asheghaneh



یک عشق عروج است و رسیدن به کمال
یک عشق غوغای درون است و تمنای وصال
یک عشق سکوت است و سخن گفتن چشم
یک عشق خیال است و خیال است و خیال


اس ام اس عاشقانه خیال
sms asheghaneh



بسلامتی مردی که به زنش میگه:
سرتو رو بالشت نزار به غیرت سینم برمیخوره‏


اس ام اس عاشقانه مردانه
sms asheghaneh



یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم 
گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم زغفلت منو مایی نکنیم
یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
وقت پرپر شدنش سازو نوایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
 طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنیم


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



کاشکی الان پیش هم بودیم
کنار آب زلال که با هر ثانیه عبورش عشق ما رو به هم بیشتر میکرد
و بدی ها و ناراحتیارو تو این روزا با خودش میبرد


اس ام اس عاشقانه باحال
sms asheghaneh



منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه
تا سکوت هر شب من با هجومت روبرو شه
بی هوا، بدون مقصد سمت طوفان تو میرم
منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم
با من غریبگی نکن


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh



عشق لیاقت میخواهد و عاشق شدن جرات
همیشه در پی کسی باش که
با تمام کاستی ها و کمی ها و عیب هایت
حاضر باشد به تو عشق بورزد
و تو را به همه دنیا نشان بدهد
و بگوید که: "این تمام دنیای من است"


اس ام اس و جملات عاشقانه
sms asheghaneh



آغوشت را تنگ تر کن
حسادت میکنم به هوایی که میان من و توست
آغوشت را تنگ تر کن
بی مرز میخواهمت


اس ام اس عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



تو که باشی بس است
مگر من به جز نفس چه میخواهم


اس ام اس عاشقانه نفس
sms asheghaneh



نمیشه
همیشه
جمله ها رو پیچوند
وقتی می خندی
خیلی
خوشگل تر میشی


اس ام اس عاشقانه و احساسی
sms asheghaneh



دلم هوس شکلاتی رو داره
که تو نصفش رو گاز زدی


اس ام اس عاشقانه جالب
sms asheghaneh



نه بی انگیزه بودم
نه که ترسیده بودم
از اولم فهمیده بودم با تو بودن بالاس ضریب ریسکش


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

♦ منبع : اس ام اس جار