اس ام اس عاشقانه سنگین

 

می بویم گیسوانت را
تا فرشته‌ها حسودی کنند
شانه می ‌زنم موهایت را
تا حوری‌ ها سرک بکشند از بهشت برای تماشا
شعر می‌گویم برای تو
تا کلمات کیف کنند
مست شوند
بمیرند


اس ام اس عاشقانه سنگین
sms asheghaneh



آرام آرام می بوسمت
آنقدر آرام که جای بوسه هایم روی تمام تنت جا بماند
بگذار همه بدانند آغوش تو تنها قلمرو من است


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghaneh



چه زیباست وقتی میفهمی
کسی زیر این گنبد کبود
انتظارت را میکشد
چه شیرین است
طعم پیامکی که میگوید :
” کجایی ”


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی رو با یکی تجربه میکنه
دیگه اون حس رو با کس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه
بعضی حس ها خاص و ناب هستند
مثل بعضی آدمها


اس ام اس احساسی عاشقانه
sms asheghaneh



من عشق می کنم که تو دنبال می کنی منو
هر بار میرسی به من خوشحال می کنی منو
چشمای تو مال تو نیست من سهم دام از نگات
یک بار عاشقت شدم صد بار میمیرم برات


اس ام اس عشق و عاشقی
sms asheghaneh



واسه حبس ابد خوردن تو زندونه تو آمادم
اسیرم کن تو میتونی، اسیرت باشم آزادم


اس ام اس عاشقانه اسیری
sms asheghaneh



بعضی بی محلی ها را باید دوست داشت
.
.
.
یعنی آنقدر عزیزی که از تو توقع هیچ خطایی ندارم


اس ام اس عاشقانه بی محلی
sms asheghaneh



تازه فهمیدم که چرا وقتی نیستی دلم تنگ میشود
چون همانطور که وقتی هستی دستانم برای در آغوش گرفتنت تنگ میشود
هنگام نبودنت حتما در دلمی که تو را بغل میکند و تنگ میشود


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
sms asheghaneh



بگذار بگویند مغرورم
من دوستت دارم هایم را
لایق " هیچ کس " نمیدونم


اس ام اس عاشقانه لیاقت داشتن
sms asheghaneh



کی میگه عشق یعنی:
ع= علاقه
ش= شدید
ق= قلبی؟
شاید عشق یعنی:
ع= عمیق ترین
ش= شکست
ق= قلبها


اس ام اس عاشقانه علاقه
sms asheghaneh



ﺭﺍﺑطﻪ ﺍیجاد ﮐﻦ
ﻭﻟﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻮ
ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫـﻢ، به ﺟﻔـﺖ ﻫﺎﯼ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ


اس ام اس عاشقانه رابطه
sms asheghaneh



لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد
جلوى واژه ى نبودن نوشته اند: “عدم حضور شخصى یا چیزى”، همین
چقدر نبودن تو را ساده فرض مى کنند


اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh



و آنکس که ترا بی‌ تو کند
یار تو اوست
" مولانا "


اس ام اس و اشعار عاشقانه از مولانا
sms asheghaneh



تنها آن کسایی معنی عشق و دوست داشتن رو میفهمند
که با دل هایشان میبینند


اس ام اس عاشقانه دلی
sms asheghaneh



همه در حسرت پروازند
من به پرواز نمی اندیشم
به تو می اندیشم که بالاتر از اندیشه پروازی


اس ام اس عاشقانه حسرت
sms asheghaneh



من عشق تو را
در دلم منتشر کردم
و همین دیروز
به جرم انتشار اکاذیب
احضاریه دادگاه
به دستم رسید


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



ببین چقدر در هم حل شده ایم
تو قهوه میخوری
من خوابم نمی برد


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



تو را دوست داشتن برای من عبادت است
از تو دور بودن برای من قیامت است
آزادی عشق تو برای من حاجت است
دیدن رخ ماهت برای من زیارت است


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



یک عالمه کار روی زمین مانده است
بی خیال همه، مینشینم به تو نگاه می کنم
دوباره عاشقت میشوم


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



در زندگی یک مرد مخدری هست به نام زن
نبودنش
دوریش
قهرش
خماری می آورد
آب میکند ابهت مردانه ات را


اس ام اس عاشقانه مردانه
sms asheghaneh



رفتگر جوان "عاشق‏"‏ شده بود
جرأت گفتنش را نداشت‏‏
هیچکس هم نمیدانست چرا
‏*کوچه دخترک‏*‏
از همه جا تمیزتر است


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



کنون وامانده از هرجا
کنم با خود همی نجوا
یکی را دوست میدارم
ولی افسوس که او هرگز نمیداند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



یکی زیر یکی رو
.
.
.
زیباترین بافتنی دنیاست دستهایمان


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

 منبع : اس ام اس جار