اس ام اس عاشقانه مهرماه

 

اس ام اس عاشقانه مهرماه
sms asheghaneh



یاد تو
حس قشنگی ست که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی
"نگهش میدارم"


اس ام اس عاشقانه یاد کردن
sms asheghaneh



دلم
با مشت دیگران ککش هم نمی گزد
اما
اخم تو
خردش می کند
چه برسد به قهر و نبودنت


اس ام اس و پیامک غمگین
sms asheghaneh



بعضی وقتایی که لازمت داشتم بودی
خیلی وقتا که بهت نیاز داشتم کنارم نبودی
ولی مهم نیست
الان که هستی، یه دنیا می ارزه


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh



من هنوز گاهی یواشکی خواب تو را می بینم
یواشکی نگاهت می کنم
بین خودمان باشد
اما من هنوز یواشکی تو را دوست دارم


پیامک عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



عاقبت راز دلم را به لبانش گفتم
شاید این بوسه به نفرت برسد
شاید عشق
"فاضل نظری"


اس ام اس و اشعار عاشقانه فاضل نظری
sms asheghaneh



کجای چهار فصل "نام تو" می گنجد؟
رویش از توست، بهار، بهانه، باران هم
"تو " فصل پنجم شاعرانه های منی


اس ام اس عاشقانه و شاعرانه
sms asheghaneh



ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ:
ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﺎﻣﻨﻈﻢ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺗﻮ
ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻧﻔﺲ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ


پیامک عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh



به طرز وحشتناکی غمگینم
خوش به حال ماهیها
تکلیفشان معلوم است هوایی که میشوند، میمیرند


اس ام اس احساسی و غمگین
sms asheghaneh



زنها تا وقتی عاشق نشده اند بهترین روانکاوها هستند
ولی وقتی عاشق میشوند تبدیل میشوند به بهترین بیماران روانی


اس عاشقانه زن
sms asheghaneh



پشت هر بوته ی اندوه لای پرچین نیاز تا افق هم اگر غم باشد
با تو خواهم ماند


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



از این عادت با تو بودن هنوز
بین لحظه لحظه ام کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه


اس ام اس عاشقانه با تو بودن
sms asheghaneh



بیا با هم گم شویم
من در لباس های گشادم، تو در خیالاتت
من کفش های پاشنه بلندم را دور می اندازم
تا تق تق خوشبختی ام پاسبان ها را خبر نکند
تو کتاب هایت را
چرا که برای دوست داشتن من به قلب نیاز داری نه علم


اس ام اس عاشقانه قلب
sms asheghaneh



من هستم
تو هم هستی
اما
حواست نیست


اس ام اس عاشقانه توپ
sms asheghaneh



این زندگی اگه دور از تو بگذره میفته از چشمم
دیونتم نرو تا من کنار تو دیوونه تر بشم
دنیای من تویی باور کن عشق من، به جون هردومون
من بیتو میشکنم این حرف آخرو یادت نره


پیامک عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



دموکراسی بین من و تو این است که
همیشه در همه چیز
حق با چشم هایت است


اس ام اس عاشقانه باحال 93
sms asheghaneh



مرد مغرور شعرهای من
حسرتم را ببین و باور کن
تو اگر در کنار من بودی
این همه غم نبود، می فهمی؟
مثلا فکر کن تو آرژانتین
مثلا فکر کن که من ایران
مثلا فکر کن خدا داور
"باخت حقم نبود" می فهمی؟


اس عاشقانه
sms asheghaneh



"دوستت دارم گفتن" یک جمله ساده برای توست
اما نمیدانی چه آباد میکند ویرانه های دلم را


پیامک و جملات عاشقانه
sms asheghaneh



بدترین نوع عشق اینه که عاشق یه فرد خیالی تو رویاهت بشی
فقط تو رویا
ولی توی زندگیه واقعیت تنهای تنها باشی


اس ام اس عاشقانه رویا
sms asheghaneh



کاش میفهمیدی وقتی آرام نگاهم میکنی و لبخند میزنی
دوست داشتنی ترین فرد دنیایی برایم
کاش


اس ام اس و متن عاشقانه
sms asheghaneh



پاییز است فصل باران
راستی پاییز؟
من بارانی ترم یا تو؟
تو یک فصل می باری
من اما چهار فصل می بارم


اس ام اس عاشقانه پاییزی
sms asheghaneh



ما از این جهان پی دلدار میرویم
به شوق دیدن روی یار میرویم
چون در بهشت را بر ما بسته اند
ما بچه ایرانیم از بالای دیوار میرویم


پیامک عاشقانه برای یار
sms asheghaneh



گویند پاییز بهاری ست که عاشق شده است
من که خود عاشق آن فصل بهارم چه کنم
با بهاری که دلم برده و پاییز شده ست
با بهاری که خودش عاشق و برگ ریز شده ست


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار