بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



هیچ چیز دلنشین تر از این نیست
که مدام نامت را صدا بزنم
با یک علامت سوال؟
و تو با حوصله جواب بدهی
جون دلم؟


اس ام اس عاشقانه دلی
sms asheghaneh



به خودم آمدم انگار تویی در من بود
این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود
پیش چشم همه از خویش یلی ساخته ام
پیش چشمان تو اما سپر انداخته ام


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



خدایا
هوای مشترک مورد نظر ما را داشته باش
با اینکه در دسترس ما نیست


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت، هیچ چیز
از او نخواهم خواست


اس ام اس عاشقانه داغ
sms asheghaneh



 او برای تو ساخته شده
و
من برای ویران شدن


اس ام اس عاشقانه غمگین جدید
sms asheghaneh



اونی که بیشتر از همه بهونه گیریتو میکنه
مطمئن باش بیشتر از همه دوست داره


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



از روزی که ترکم کردی
1480 لیتر بنزین 700 تومانی
ته کارت سوختم
جا خوش کرده


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



تو می روی و من فقط نگاهت می کنم
تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم
بی تو یک عمر برای گریستن دارم
ولی
برای دیدن تو فقط همین چند لحظه را دارم


اس ام اس عاشقانه گریه دار
sms asheghaneh



خوشبختی یعنی
یه نفر باشه که بخاطر تو ضربان قلبش بالا پایین بشه
و تو رو با تموم وجودش دوست داشته باشه


عاشقانه ترین اس ام اس ها
sms asheghaneh



ما زن ها رسم خوبی داریم
زمانه که سخت می گیرد
شروع می کنیم به کوتاه کردن
ناخن ها
موها
حرف ها
رابطه ها


اس ام اس عاشقانه زن
sms asheghaneh



برای خودت یک خلوت دست نیافتنی داشته باش
گاهی باید خیلی از اتفاقات زندگی مان را فقط
با خود و خدای خویش در میان بگذاریم


اس ام اس عاشقانه منطقی
sms asheghaneh



وقتی
خیابون خیسه تو بارون
با هر بهونه عاشقت میشم


اس ام اس عاشقانه بارون
sms asheghaneh



تو مال منی
خودم کشفت کرده ام
خنده هایت با من است
گریه هایت برای من است
درد و دلت را با من میگویی
دیوانه
تو با حضور من تکرار میشوی
بگو که مال منی


اس ام اس قشنگ عاشقانه
sms asheghaneh



دلتنگت که میشوم
به آسمان نگاه میکنم
دلم خوش میشود
که تو هم زیر همین سقفی


اس ام اس آدم دلتنگ
sms asheghaneh



برگ ریزان که باشد
باد سرد که بوزد
باران که بیاید
خلاصه بگویم
پاییز که باشد
از همیشه تنها ترم
و عاشق تر
لعنت به این پاییز دوست داشتنی


اس ام اس پاییزی عاشقانه
sms asheghaneh



من باشم و تو باشی و باران، چه دیدنی ست
بی چتر، حس پرسه زدن ها نگفتنی ست
پاییز، با تو فصل دل انگیز بوسه هاست
با تو، صدای بارش باران شنیدنی است


اس ام اس بوسه عاشقانه
sms asheghaneh



بوسه هایت را بایگانی کن
آغوشت را حتی
بگذار عشق، هواییت کند به سوی آغوشش
باور کن
آغوش، بوسه و نجواهای عاشقانه
تنها به وقت عشق محرم می شود
جدا بافته ی جدا مانده بمان
بگذار در خاطراتت
حتی اگر بوسیدی
حتی اگر در آغوش کشیدی
با لبخند بگویی
عاشقش بودم


اس ام اس عاشقانه بلند
sms asheghaneh



دوستت دارم
ولی هرگز نمی دانم چرا
من به عاشق بودن بی منطق خود قانعم


پیامک عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



آهای مفرد مونث غایب من
ضمیر لحطه هایم که تو باشی
قید همه چیز را میزنم


جملات عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



شاعر از کوچه مهتاب گذشب
لیک شعری نسرود
نه که معشوقه نداشت
نه که سرگشته نبود
سالها بود که دگر کوچه مهتاب خیابان شده بود


شعر عاشقانه
sms asheghaneh



به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری
و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی
چون زمانی که از دستش بدی
مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی
اون دیگه صدات رو نمیشنوه


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار