اس ام اس های کوتاه عاشقانه

 

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻖ
ﺍﺳﻢ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﺧﺴﺘﮕﯽ
از ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺁﻭﺭﺩﻧﺶ
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯽ

اس ام اس عاشقانه

عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام
مثل کلمه ی تو
که با من ترکیب تازه ای میشود

اس ام اس جدید

تو هم بگو دوستت دارم
همیشه آن کسی نباش که میگوید:
منم دوستت دارم

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

عشق فقط همون اولے
بقیه همه رهگذرن و رفتنے

اس ام اس احساسی

زمان دستِ توست
زمین دستِ توست
دنیا متلاشی میشود
وقتی دست روی دست میگذاری

اس عاشقانه جدید

لبخند که میزنی
پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد
اختلال در تشخیص ماه های قمری است

اس ام اس جدید عاشقانه

دلم یک شب آرام می خواهد
با اهنگی رمانتیک
چند تا شمع
و یک عالمه تو

اس ام اس

باختم‏" تا دلخوشت کنم "
بدان برگ برنده ات سادگیم نبود ، دلم بود

اسمس عاشقانه

تو که بلدی خب
یه نیو فولدر تو قلبت بساز
منو بریز توش
ببینم چیکار میکنی

اسمس عاشقانه جدید

دیالوگ قشنگ شهاب حسینی:
داشتم به صدات گوش میکردم حواسم به حرفات نبود

اس مس عاشقانه جدید

تقصیر دلم چیست گر روی تو زیباست
 حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
 من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم
 افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست

اس مس 93

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم

بهترین اس ام اس ها

یکی بهم گفت
 به حرفایی که قبل از "اما" زده میشه توجه نکن
مهم حرفای بعد از "اما"ست
عشقم
دوست دارم "اما" دوست دارم
تکلیف چیه ؟