اس ام اس عاشقانه آبان ماه 93

 

اس ام اس عاشقانه آبان ماه 93
sms asheghaneh



چقدر خوب است
دیدن تو
حتی در پشت این صفحه ی گوشی
چقدر خوب است
که من به نیت تو مینویسم دلتنگی ها را
و تو به نیت من میخوانی عاشقانه ها را


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh



عشق
خودش به وجود میاد
نیازی به این دوستی های بی هدف نیست
دلتُ وادار به عاشقی نکن
که بعد مجبور بشی خیانت کنی


اسمس عاشقانه حقیقت
sms asheghaneh



زن، زندگیست و مرد، امنیت
و چه خوب می شود وقتی
مردی تمام مردانگیش را خرج امنیت زندگیش کند
و چه زیبا می شود وقتی
زنی تمام زندگیش را خرج غرور امنیتش کند


پیامک عاشقانه
sms asheghaneh



گوش تلفن کر
دوستت دارم را امشب
در گوش خودت خواهم گفت


پیامک عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



مردها در عین پیچیدگی
در عاشقی روش ساده ای دارند
تو را بخواهند برایت می جنگند
تو را نخواهند با تو می جنگند


اس ام اس عاشقانه برای مرد
sms asheghaneh



باز هم تنها نشستم دل گرفت
گفتمش یادی کنم از آنکه یادم می کند
یادت از من بوی حکمت می دهد
من نمیدانم چرا اما دلت بوی محبت می دهد


پیامک عاشقانه محبت
sms asheghaneh



یاد تو بر شیشه ی دل یکسره سنگ می زند
بر تن تار و پود من یکسره چنگ می زند


پیامک عاشقانه یاد کردن
sms asheghaneh



فرقی نمی کند فاصله چقدر است
یک کوچه یا یک کشور
وقتی دوستش داری و به یادش می افتی
ناخداگاه دلتنگ می شوی


پیامک عاشقانه دلتنگ شدن
sms asheghaneh



تو مجازات می کنی ام
بی آنکه بدانی
من عاشقی می کنم با تو
بی آنکه بدانی
فاصله از هوای من تا آغوش تو
همین انبوه ندانستن هاست
اگر بدانی
چقدر دوستت دارم
اگر بدانی


اس ام اس عاشقانه آغوش تو
sms asheghaneh



دلم یک خیابان میخواهد
که بشود با تو قدم زد
جایی که مردمش زبان ما را بلد نیستند
من به زبان خودمانی
هی بگویم دوستت دارم و عابران درگیر این کنجکاوی باشند
من چه می گویم که تو اینطور میخندی


اس ام اس عاشقانه خنده دار
sms asheghaneh



وقتی از همه دنیا ناراحتم، فقط با فکر کردن به تو آروم میشم
اما وقتی تو ناراحتم میکنی، همه دنیا هم نمیتونه آرومم کنه


اس ام اس احساسی قشنگ
sms asheghaneh



به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم
نمی خواهم تارو پودم را ببینم
به عشق گفتم به دست غم اسیرم
بیا با من ودا کن تا بمیرم


متن عاشقانه برای همسر
sms asheghaneh



اگر کسی را یافتید که حاضر بود برای حفظ رابطه تان
از بدترین شرایط عبور کند هرگز ‏"‏عشقش‏"‏ را دست کم نگیرید


س م س عاشقانه جدید
sms asheghaneh



جقدر خوبه
به گوشت برسونن که دوست داره


مطالب عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



آن که رفت به حرمت آنچه با خود برد حق بازگشت ندارد
رفتنت مردانه نبود لااقل مرد باش و برنگرد


جملات عاشقانه سوزناک
sms asheghaneh



خنده هایم را در هفت سالگی جا گذاشتم
نمیگویم دیگر نخندیدم نه
دروغ است
دیگر به پاکی آن روزها نخندیدم


اس ام اس عاشقانه سری 16
sms asheghaneh



باشی یا نباشی روزها شب می شوند
اما
این شب کجا و آن شب کجا


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار