اسمس عاشقانه جدید

 

من اگر عروس تو باشم
دیگر هیچ لباسی برازنده ی اندام من نخواهد بود
آغوش تو تمام قد من را در بر خواهد گرفت

اسمس عاشقانه 93

عطر نفسهایت را هنوز میشود از آغوشم شنید
این روزها هرکی از کنارم میگذرد
میگویند هی فلانی بوی عاشقی می دهی

اس ام اس جدید عاشقانه

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد
اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

اس ام اس عاشقانه

ما را که بجز توبه شکستن هنری نیست
 با زاهد بی مایه شکستن ثمری نیست
برخیز جز این چاره نداری که در این حال
 جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست

اس ام اس احساسی جدید

تو از یک راه رفته ای اما دل من
هزار راه می رود برایت

اس عاشقانه

 سر خوش آن لحظه که از دوست سلامی برسد
بی خبر باشی و از دوست پیامی برسد

اس مس عاشقانه

گذشتم ، گذشتی
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای ...

اس مس 93

لبخند زدی بهار با آن آمد
یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد
ای دست بلند آسمان در دستت
من نام تو را خواندم و باران آمد

بهترین اس ام اس های عاشقانه

سرگیجه بهانه بود
میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی

اس ام اس های دوست داشتن

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از این همه عاشقانه های محکم تو

اس ام اس های دخترانه

قسمت نشد دستشو بگیرم
اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم

اس ام اس های رمانتیک

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم ...
روزی در آغوشت