اس ام اس عاشقانه قشنگ

 

نبودن تو
فقط نبودن تو نیست
نبودن خیلی چیزهاست

اس ام اس عاشقانه

شعر
ردیف و قافیه نمی خواهد
بوی آغوش تو
هر دیوانه ای را شاعر می کند

اس ام اس جدید عاشقانه

اونقـد میخامت
همه باهات بـَد شن
با حسرت هر روز از کنار ما رد شن

اسمس عاشقانه 93

فقط تاریکی می داند
ماه چقدر روشن است
معنی دقیق نان را
فقط آدم گرسنه می داند
فقط "من" می دانم
"تو" چقدر زیبایی

اس ام اس احساسی جدید

بی چشم میتوان زندگی کرد ولی بی نفس هرگز
همه عالم چشم من، ولی تو نفس من

اس عاشقانه

بهارت بی گل و بلبل نباشد
 نگاهت خالی از سنبل نباشد
به گلزار محبت تا قیامت
 خودت گل باش و عمرت گل نباشد

اس مس عاشقانه

فاصله بین داشتن و نداشتن صرف فعل خواستن است

اس مس 93

شکستگی رفع بلاست
ولی
باور نمی کند دلم

اس ام اس جدید

واسه دشت مهربونیت مترسکی میشم تا هیچ وقت غم و غصه دوروبرت پیدا نشه

اس ام اس دوست داشتن

از بس خوابت را دیده ام
دیگر نمی گویم خوابم می آید
می گویم یارم می آید
وعده ی ما همان رویای همیشگی

اس ام اس های رمانتیک

باران
آبرویم را خرید
شبیه مردی که گریه نمیکند
به خانه برگشتم

اس عاشقانه جدید

صفای اشک و آهم داده این عشق
دل دور از گناهم داده این عشق
دو چشمونت یه شب آتش به جون زد
خیال کردم پناهم داده این عشق

اس ام اس عاشقانه زیبا

آهاااای پتروس کجایی ؟
شکافی در چشمهایم پیدا شده
دیر برسی
بجان خودم، دنیا را آب می برد

اس ام اس عاشقانه غمگین

من دلم تنگ میشه واست
نیستی انگار نیست حواسم
نیستی اما هنوز مونده جای عطرت رو لباسم
خاطرت رو جا گذاشتی
روی قولت پا گذاشتی
تو دروغ بود قهر و اشتیت
تو اصلا دوستم نداشتی.