اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

بذر عشقت را در پاکترین نقطه قلبم کاشتم
و آنـرا
با چشمه صداقت آبیاری کردم
و از خورشید صفا بر آن تاباندم تا خوب رشد کند
با خود عهد بستم مانند چشمانم دوستت بدارم


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



مـن : من - تــو = هیچ، تبــصره هـم نـداره
تــو : من + تــو = تنهــا آرزوی زنـدگــیم


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



دوستت دارم نمیتونم براش اندازه ای تعیین کنم
تنها این را میدانم تمام دقیقه و ثانیه ها
توی قلبم طپش دوست داشتن تورو احساس میکنم
همین و بس


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh



تو را دوست داشته ام و دارم
 آنقدر خواهم داشت تا ذخایر دوستت دارم در جهان ته بکشد
 آنقدر که نسل بعد هیچ سهمی از عشق نبرند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



ساده دوستم داشته باش
 خود را درگیر پیچ وخم زندگی نکن
 من تو را همین جور ساده دوست می دارم


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



مینویسم سرشار از عشق برای تویی که همیشه
 تنها مخاطب خاصّ دل نوشته های منی
برای تو که بخوانی بدانی
 دوست داشتنت در من بی‌انتهاست


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh


تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند
 من اما ناشیانه
 دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه دخترانه
sms asheghaneh



دوست داشتن تو برای من
 همانند متغیرهای مستقل و و ابسته موضوعیست
 که با هیچ ابزاری قابل سنجش و اندازه گیری نیست


اس ام اس عاشقانه تیکه دار
sms asheghaneh



تو را دوست دارم بدون آن که علتش را بدانم
 محبتی که علت داشته باشد یا احترام است یا ریا


اس ام اس عاشقانه قلب
sms asheghaneh



من یه اس ام اس کوچیکم که از گوشی صاحبم فرار کردم
 اومدم بهت بگم اون تورو خیلی دوست داره
 الان برگردم بهش چی بگم؟


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



هر آنکس عاشق است از جان نترسد
 یقیــــن از بند و از زنـــدان نترســـد
 دل عـــاشـــــق بــود گــــرگ گرســـنـه
 که گرگ از هی هی چوپان نترسد


اس ام اس عاشقانه غم
sms asheghaneh



محبت عین آب بازی کودکانه است
 مهم نیست کی اول شروع میکنه
 مهم اینه که آخرش هردو خیس میشن


اس ام اس عاشقانه جالب
sms asheghaneh



دوست داشتن نم نم باران است
 کم کم می آید و به درازا میکشد
 بارانی دوستت دارم.

 

منبع : اس ام اس جار