اس ام اس عاشقانه دوستت دارم

 

همیشه سر کلاس املا دوستت دارم را اشتباه می نوشتم
تا معلم مرا جریمه کند که من
در یک ورق سفید صدبار بنویسم که دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



از تمام دنیا
یک صبح سرد
یک چای داغ
و یک صبح بخیر"تو"
برایم کافیست


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺒﺖ ﻧﻤﯽ ﺟﻨﮕﻢ
ﺍﺣﺎﻃﻪ ﺍﺕ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﻮﯼ
 ﻋﺸﻖ ﺗﻤﻠﮏ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻌﻠﻖ است
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﻭ ﺑﻤﺎﻧﯽ
برﺍﯼ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﺎﻧﺪﻥ
ﺑﺎ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻢ


اس ام اس عاشقانه عشق
sms asheghaneh



شیرینی دوست داشتن رو وقتی فهمیدم
 که دونستم همون قدر که من دوسش دارم اونم دوسم داره
همون قدر که من بهش اعتماد دارم اونم بهم اعتماد داره


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



ریشه ی ابر آسمون تو برکه ی زمین بوده
تا عاشق زمین نشی که آسمونی نمیشه


اس ام اس عاشقانه فلسفی
sms asheghaneh



داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد
و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی، آی می چسبد


اس ام اس عاشقانه بغل
sms asheghaneh



عشق یعنی:
.
.
.
.
بدون وجودش شهر نفستو بگیره
بدون وجودش حتی نتونی یه خاطره هم بسازی
بدون وجودش پای ثانیه های ساعت خونه لنگ بشه


اس ام اس عاشقانه خاطره
sms asheghaneh



دوست داشتن سادس و باور کردنش سخته
 تو ساده ای و من سخت دوست دارم


اس ام اس عاشقانه ساده
sms asheghaneh



عشق یعنی:
.
.
.
.
دیوونه وار دیوونه ی دیوونه بازیهاش باشی


اس ام اس عاشقانه تیکه دار
sms asheghaneh



عشق یعنی
تو گوشیت یه سری اس ام اس هست
که عمرا دلت بیاد پاک کنی


اس ام اس عاشقانه دل
sms asheghaneh



عشق توئی عاشق منم، دریا توئی قایق منم
اگر دزدیدند قایقت را٬ غم مخور، سارق منم


اس ام اس عاشقانه غم
sms asheghaneh



هستی به دلم، به دل ک نه، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی


اس ام اس عاشقانه جالب
sms asheghaneh



گر بخواهم عشق را معنا کنم
 من فقط با نام تو لب وا کنم


اس ام اس عاشقانه لب
sms asheghaneh



سخن عشق تو بی آنکه برآید به زبانم
رنگ رخساره خبر میدهد از سر نهانم
گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم
باز گویم که عیان است، چه حاجت به بیانم


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



برو به جهنم عشق من
.
.
.
.
چون فقط " تو " میتونی جهنم رو برام بهشت کنی


اس ام اس عاشقانه ۹۳
sms asheghaneh



واسه ما فرقی نداره که چقد فاصله داریم
هرجای دنیا که باشیم واسه هم پر در میاریم


اس ام اس عاشقانه فاصله
sms asheghaneh



من عاشق مردی ام
که بوی مردانگی اش
غرور زنانه ام
را دیوانه میکند


اس ام اس عاشقانه زن
sms asheghaneh



عشق ینی
 اونقد دوسش داشته باشی که نتونی بگی چقدر
 و جمله ای پیدا نکنی که توصیفش کنی


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



دستانت را
که به من می دهـی
نبض دل تو در دلم می ریزد
ضربان قلب تو تند می زند
ضربان قلب من
به احترام ضربان قلب تو
کند می شود


اس ام اس عاشقانه قلب
sms asheghaneh



ضبط میکنم تمام حرف هایت را
نه برای روزهای بی تو بـودن
صدایت آنقدر آرامم میکند که یادم میرود باید نفس بکشم


اس ام اس عاشقانه نفس
sms asheghaneh



یه رابطه بدون وحشی بازی که رابطه نیست
هی باید موهاشو بکشی
گازش بگیری
بزنی با متکا لهش کنی
بلندش کنی بدویی انقد که از ذوق جیغ بزنه
حتی تصورشم باحاله


اس ام اس عاشقانه خنده دار
sms asheghaneh



درمسیر باد بمان
تا بوی مهربانیت
تسخیر کند
این شهر پراز بیهودگی را


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



عشق یعنی
طوری نگاش کنی
انگار آدم قحطه.


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار