اس ام اس عاشقانه نگاه

 

دلم آرامش بودنت را میخواهد
کجایی؟
غیر از تو به هیچکس فکر نمیکنم
دوست دارم


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



می خواهم چشمان دزدت را
در قاب و زندان نگاهم حبس کنم
جرمشان سنگین است
دلم را دزدیده اند


اس ام اس عاشقانه نگاه
sms asheghaneh



گاهی از دوست داشتنت
خسته میشوم
دلــ♥ــم می خواهد
برایت بمیرم


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



دلم کمی حرف میخواهد، کمی با تو بودن، کمی قدم
کمی لطافت، کمی گرفتن بوی ادکلن مردانه
کمی حبس شدن میان بازوان تو، کمی آرامش
کمی، کمی... چقدر کم زیاده خواه شده ام


اس ام اس عاشقانه با تو بودن
sms asheghaneh



حس زیاد عجیبی نیست دوست داشتنت
 دیوانه میکند مرا وقتی تو مرا بخواهی


اس ام اس عاشقانه آرامش
sms asheghaneh



اسم کوچکم هزار بار هم که گفته شود
.
.
.
.
به پای یک بار گفتن تو نمیرسد


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



تو میروی و دل ز دست می رود
مرو که با تو هر چه هست
می رود


اس ام اس عاشقانه دل
sms asheghaneh



صبح یعنی مست صدای تو
ظهر یعنی انتظار تو
عصر یعنی دلتنگم برای تو
شب یعنی یاد تو
و تو یعنی تمام لحظه های من


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
sms asheghaneh



تو آسمان را دوست داری
و من
تا اوج آسمان، تو را


اس ام اس عاشقانه و احساسی
sms asheghaneh



دوستی اگر بین ماست
این کشش قلب ماست
قلب تو گر آهن هست
 قلب من آهن رباست


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghaneh



سرم سنگینی حرفی را دارد
که توان گفتنم نیست
زبانم دنبال فرصتی
و چشمم
دنبال محرم رازی می گردد
بی تاب دیدنت هستم


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



کوه میشوم برایت
یک بار بگو دوستت دارم تا هزار بار تکرارش کنم


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



مـی دانی ؟
آغـوشـت
تنها نـقـطه ضعف من
در دنیاست


اس ام اس عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



درست وسط پیشانی ات
می شود قبله گاه لب های من
بوسه هایم را همان جا حواله می کنم


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghaneh



بی کلام اینجا باش
بودنت با دل من
بی صدا هم زیباست


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار