اس ام اس عاشقانه با تو بودن

 

دلم را که مرور میکنم تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم‏‏
روی آن نقطه ام میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می آویزم


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh



آنقدر به تو فکر خواهم کرد و دوست خواهم داشت
که از غرورت هم کاری برنیاید و عاشقانه بگویی
دوست دارم


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh



اینقدر ورق های زندگی ام را بهم نریز
حکم همان دل است که برای تو می تپد


اس ام اس عاشقانه دل
sms asheghaneh



لحضه ها رو با تو بودن
تو نگاه تو شکفتن
حس عشقو در تو دیدن
مثل رویای تو خوابه
با تو رفتن با تو موندن
مثل قصه تو رو خوندن
تا ابد تو رو خواستن
مثل تشنگی آبه


اس ام اس عاشقانه با تو بودن
sms asheghaneh



نگاهم کن
که بی نگاه تو,جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



از رادیو دست می کشم
موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



دلیل خلقت من
من فقط برای با تو بودن خلق شده ام
و دیگر هیچ


اس ام اس عاشقانه رمانتیک
sms asheghaneh



درون دنیا " مهربانی"
از آن کسانیست، که یکدیگر را با هر فاصله ای "دوست" دارند


اس ام اس عاشقانه دوست
sms asheghaneh



طعنه ی خلق و جفای فلک و جور رقیب
همه هیچ اند اگر یار موافق باشد


اس ام اس عاشقانه یار
sms asheghaneh



یکی بود یکی نبود مال قدیماست
الان همه باشن " تو " نباشی هیچکس نیست


اس ام اس عاشقانه مخصوص همسر
sms asheghaneh



فکر بودنت دیوانه ام می کند
آخ اگر باشی
برایت دیوانگی را تمام خواهم کرد


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



عشق چه از در بیاید
چه از در برود
خانه را حتما بوی حادثه پر خواهد کرد


اس ام اس عاشقانه احساسی
sms asheghaneh



با تو بودن، با تو موندن، با تو رفتن آرزومه
هر جا باشی، هر جا باشم، دیدن تو آرزومه


اس ام اس عاشقانه دیدن
sms asheghaneh



حتی سوالات کتاب تست کنکورت
عاشق که باشی، بیت های محشری دارد


اس ام اس عاشقانه محشر
sms asheghaneh



تکرار اسم تو این روزها
حادثه ی تکراری زندگی من است
هیچ دیوانه ای از این همه تکرار
به اندازه ی من
لذت نخواهد برد


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



موهایم را کـه جمع می کنی
قشنگ ترین گل سر دنیا می شـود
دست هایت


اس ام اس عاشقانه ایرانی
sms asheghaneh



دلم خیلی بیشتر از حجمش پر است
پر از جای خالی تو
پر از دلتنگی بـرای نگاه تو
پر از خاطرات قدم زدن
در کوچه پس کوچه های شهر با تو
پر از حس پروآ
پر از تو


اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh



دوستت دارم
این تنها کاریست که آموخته ام
کاری که دوست و دشمن به آن حسادت میکنند


اس ام اس عاشقانه حسادت
sms asheghaneh



کسی را دارم
که آنقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید " هرگز "


اس ام اس عاشقانه فریاد
sms asheghaneh



هوایت چه دستان سنگینی دارد
امروز که به سرم زد فهمیدم


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار