دانلود آهنگ آرزو با صدای کیوان و مهرداد کاظمیان با لینک مستقیم + متن آهنگ
ترانه: مهرزاد امیرخانی آهنگ و تنظیم میلاد ترابی
.:: آهنگ برنامه جشن رمضان شبکه تهران ::.
| دانلود با کیفیت ۱۲۸ |

 

دانلود آهنگ آرزو با صدای کیوان و مهرداد کاظمیان

 

متن آهنگ آرزو با صدای کیوان و مهرداد کاظمیان :

دارم آرزو میکنم تو دلم تو گفتی از تو فقط باید بخوام
من هر چی که تنهاتر از این بشم بازم سمت این خونه تنها میام
دوباره برام سفرتو باز کن یه عمره باهات درد و دل میکنم
تو دستامو بگیر این دفعه دارم دست دنیا رو ول میکنم
تو رو دارم میشه راحت همه چی راحت آرزو کنم
ته خطم ولی بازم میشه با تو شروع کنم میشه باز آرزو کنم
یه عمره که هر سال همین ساعتا  همینجا کنار تو وا می ایستم
یه جوری دیگه عاشق تو شدم که یک ساعتم تو خودم نیستم
دارم آرزو میکنم خونتو میدونم ته آرزوهام تویی
تو گفتی من هر چی ازت خواستم حالا تنها چیزی که میخوام تویی.

 

MP3 – 128

دریافت