دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام تاب گیسو با لینک مستقیم + متن آهنگ
| دانلود با کیفیت ۱۲۸ |

 

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام تاب گیسو

 

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام تاب گیسو :

تو شبی که باد میومد آمدی از خونه بیرون
باد افتاد توی موهات، موهات و کردی پریشون
تو شبی که باد میومد یه درخت کاج خسته
سر پناه یه نفر شد یه نفر که دل شکسته
همه دنیا پای چشای تو داده بوده
دل خستش و ندیدی زیر پات افتاده بوده
♫♫♫♫♫♫
دل تنهای من شب روسوای من تاب گیسوی تو برده قرارم
همه غم های من توی شب های من خم ابروی تو بوده نگارم
♫♫♫♫♫♫
تو بی که باد میومد همه آمدن دوباره
یه آتیش کنار ساحل یه شب پر از ستاره
همه بودن و نبودی غم و قصم و ندیدی
هیشکی هیچی نمی دونه که تو رفتی و بریدی
تو ترنم خیالم نوبت دیدار من شد
یه صدای تلخ و تنها همدم صدای من شد
♫♫♫♫♫♫
دل تنهای من شب روسوای من تاب گیسو ی تو برده قرارم
همه غم های من توی شب های من خم ابروی تو بوده نگارم.

 

MP3 – 128

دریافت