دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام پاییز با لینک مستقیم + متن آهنگ
ترانه: علیرضا مرتضی قلی، آهنگ و تنظیم: علی عبدالمالکی، میکس و مستر: پازل باند
| دانلود با کیفیت ۱۲۸ |

 

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام پاییز

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام پاییز:

پاییز یعنی من تک و تنهام یعنی تو رفتی تو دیگه نیستی
پاییز یعنی خش خش برگا آروم تو گوش من میگی نیستی
من با خودم قهرم بدون تو بی تو دلم انگار یه مرگیشه
پاییز یعنی ابریه چشمام یعنی دلم با گریه بد میشه
وقتی که بارون از سر چترم سر ریز میشه عاشقت میشم
تو نیستی و من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیونه نیستی ببینی منه دیونه عاشقت میشم
♫♫♫♫♫♫
پاییز یعنی بغض و دلشوره یعنی منو این حس بد حالی
پرسه زدن تو این خیابونا پاییز یعنی جای تو خالی
پاییز یعنی تو خیابونا پرسه زدن بی هیچ منظوری
یعنی بگم بیچاره دیونست یعنی تو از دنیای من دوری
وقتی که بارون از سر چترم سر ریز میشه عاشقت میشم
تو نیستی و من بعد تو هر سال پاییز میشه عاشقت میشم
وقتی خیابون خیسه تو بارون با هر بهونه عاشقت میشم
توئه دیونه نیستی ببینی منه دیونه عاشقت میشم.

 

MP3 – 128

دریافت