دانلود رمان احساس سرد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان احساس سرد با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان احساس سرد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: احساس سرد

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه، غمگین  و معمایی

تعداد صفحات: 249

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.48 مگابایت

 نویسنده: عسل بمانی (Fz)

 توضیحات:

آخرش دیدی چه شد؟ یادت که هست؟ همیشه میگفتی آخرش دیگه خوشبختیه، انگار راست میگفتی آخر قصمون خوشبختی بود اما فقط برای خودت، برای من آخرش تنهایی بیش نبود، آخرش من موندمو‌ اون همه خاطرات، آخرش من موندم فکر خیال تو عشق تو، من موندم یه دل شکسته، راستش انگار آخرش پایان من بود آغاز تو، پایان خوش.رمان احساس سرد رو میتونید از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

دانلود رمان احساس سرد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.48 مگابایت