دانلود رمان لرد سوداگران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود کتاب اندروید, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود کتاب 95 , دانلود کتاب رمان ایرانیدانلود کتاب برای اندروید

دانلود رمان لرد سوداگران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: لرد سوداگران

 معنی نام رمان: ارباب تجار

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: مافیایی و جنایی

تعداد صفحات: 293

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.68 مگابایت

 نویسنده: tromprat

 توضیحات:

-بهتر از هرکسی میدونی برا نفوذ بهشون انسانیتم و کشتم، مرد ،من تموم شدم نبش قبر نکن
به سمت بیرون حرکت کردم ولی دستش رو شونم قرار گرفت
-فرمانده چشم عقاب هنوزم سرخود میکشی؟
-بله
-هنوزم به قوانین پایبندی؟
-بله
-خدا به همراهت
بدون برگشتن از اتاق خارج شدم این قول من بود که تا وقتی زندم روی خوش نبینن ادمایی که خون مردم بی گ*ن*ا*ه رو تو شیشه میکنن و اینو هیچکس بهتر از هم رزمم نمیدونست
از پله ها به آرومی رفتم بالا، وارد پشت بوم خونه ۶ طبقه شدم.این رمان زیبا رو در ادامه مطلب از لاولی بوی دانلود کنید...

دانلود رمان لرد سوداگران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.68 مگابایت