اس ام اس غمگین جدید

 

بیچاره دلم
با دیدنت باز هم لرزید
نمیدانست تو همان بی وفای دیروزی
بیچاره دل است
عقل ندارد


اس ام اس غمگین
sms ghamgin



یه وقتایی دلت میگیره
یه وقتایی دلت میشکنه
یه وقتایی دلت تنگ میشه
اما خدا نکنه سه تاش با هم اتفاق بیافته


اس ام اس غمگین جدید
sms ghamgin



اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست 
واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده


اس ام اس غمگین دوست داشتن
sms ghamgin



اشتباه نگیر
وقتی مقصری و معذرت خواهی نمی کنی
اسمش غرور نیست
عُقدست


اس ام اس غمگین 93
sms ghamgin



هیچ وقت اشک های کسی را که دوستش داری در نیار 
چون ممکن است همراه اشک هایش از چشمش بیافتی


اس ام اس غمگین دردآور
sms ghamgin



به من بگو به چه کارت می آید
خوابی که از چشمانم ربوده ای


اس ام اس غمگین و ناراحت کننده
sms ghamgin



زندگیم! امواج غم هاست, حیرانم
با کدام سنگ ها مقابله کنم! و به کدام ساحل تکیه کنم


اس ام اس غمگین و دلشکسته
sms ghamgin



یکطرفه بودن همه چیز را نابود میکند
از خیابانش گرفته
تا رابطه اش


اس ام اس و پیامک غمگین
sms ghamgin



تکلیفم روشن شد خاموش میشوم شیرینم
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه دل بکنم


اس ام اس غمگین دل کندن
sms ghamgin



گاهی
هیچکس را نداشته باشی بهتر است
باور کن
بعضیها تنهاترت می کنند


اس ام اس غمگین و تنهایی
sms ghamgin



من اگر دختر نفرین شده تقدیرم
اگر از راز جهان وارث یک احساسم
تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی
که فقط لایق آتش زدنی


اس ام اس غمگین و داغون کننده
sms ghamgin



من به جرم باوفایی
 این چینین تنها شدم
 چون ندارم همدمی بیچاره دل ها شدم


اس ام اس غمگین و اشک آور
sms ghamgin



کفشها
چه عاشقانه هایی با هم دارند
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست


اس ام اس غمگین گریه دار
sms ghamgin



چقدر سخته
 تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست
که آنکه من بزرگش کردم، کوچکم کرد


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms ghamgin



این روزها
آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست
که رخت های دلتنگیم
فرصتی برای
خشک شدن ندارن


اس ام اس دلتنگی و غمگین
sms ghamgin



فقط کسانی که زیاد گریه کرده اند می توانند
ارزش زیبایی های زندگی را درک کنند و از ته دل بخندند
گریه کردن آسان است، اما خندیدن بسیار سخت


اس ام اس غمگین و بی کسی
sms ghamgin



برای بعضی دردها نه می توان گریه کرد، نه می توان فریاد زد
برای بعضی دردها فقط می توان نگاه کرد و بی صدا
شکست


اس مس غمگین
sms ghamgin



من به همه ی روزهای هفته نیاز دارم
به همه ی ساعت ها با تمام جزئیاتش
تا بگویم چقدر دلتنگم


اس غمگین
sms ghamgin



شمع میسوزد و پروانه دورش نگران
من که میسوزم پروانه ندارم چی کنم


اس ام اس احساسی و غمگین
sms ghamgin



به قلبم گفتم
 عشق را خلاصه کن
گفت آغاز کسی باش که پایان تو باشد


اس ام اس غمگین و دپرس
sms ghamgin



دلتنگی واقعی
 با تنها دیدن، آدم رو آروم نمیکنه
 بلکه دوست داری اونیکه دل تنگشی رو محکم بغل کنی


دسته بندی : اس ام اس غمگین

 

منبع : اس ام اس جار