اس ام اس ولادت امام رضا ( ع )

 

و من گریخته ام و در پی من صیادها و فرا رویم دام ها
یا ضامن آهو، من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست
میلاد امام رضا ( ع ) مبارک


اس ام اس ولادت امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



ای آستان قدس تو تنها پناه من
ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من
ای مظهر عنایت حق هشتمین امام
ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


اس ام اس ولادت امام رضا جدید
sms veladat imam reza



دلم شکسته، دلم را نمی خری آقا؟
مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا؟
اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم
تو آبروی کسی را نمی بری آقا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)


اس ام اس تبریک ولادت امام رضا
sms veladat imam reza



مگذار مرا دراین هیاهو، آقا
تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی
تکرار قشنگ بچه آهو آقا


اس ام اس میلاد امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



عیسی ز نگاه تو شفا می گیرد
با نام تو اوفتاده پا می گیرد
هر صبح، تب آلوده می آید خورشید
از طوس برات کربلا می گیرد
ولادت امام عشق مبارک


اس ام اس تبریک میلاد امام رضا
sms veladat imam reza



تو را با نام آهو می شناسند
رضای حضرت هو می شناسند
تمام رعیت ملک عظیمت
به نام شاه خوشرو می شناسند
ولادت امام رضا ( ع ) بر شما مبارک


اس ام اس امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



یا ابن الحسن‏
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را، یک بار به نام من محتاج بیانداز‏‏ ‏
میلاد امام رضا ( ع ) مبارک


اس ام اس در مورد امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



سلطانی و ما رعیت ملک تو رضاییم
همواره در این سلطنتت جمله گداییم
کی تحفه ی شاهانه به پابوس تو گیریم
ما منتظر تذکره ی کرب و بلاییم


اس ام اس به مناسبت ولادت امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



هرچند تورا ضامن آهو خوانند
ای ضامن صد قافله دل ادرکنی


اس ام اس با موضوع ولادت امام رضا
sms veladat imam reza



ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت
حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را
بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنم


اس ام اس درباره امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



به شیشه های اتاقم دوباره ها کردم
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم
به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد
به پای شیشه نشستم رضا رضا کردم


اس ام اس جدید ولادت امام رضا
sms veladat imam reza



سلام بر سلطان خراسان
او که غبار قدمگاهش سرمه دیدگان ماست
ولادت امام رضا مبارک


اس ام اس ولادت امام رضا 93
sms veladat imam reza



جان فدای حرمت یار خراسانی من
چاره درد و غم و رنج و پریشانی من
می رسد نغمه ات از سبزترین پنجره ها
ای تو آرام دل خسته و طوفانی من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


اس ام اس ولادت امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



دورت بگردم را
از کبوتران حرمت اموخته ام
بک یا الدخیل یا رئوف


اس ام اس در مورد میلاد امام رضا
sms veladat imam reza



ای پسر فاطمه نور هدی
 سبزترین باغ بهار خدا
با تو دل از غصه رها می شود
 پاکتر از آینه ها می شود
ای گل گلزار خدا
 یا رضا آینه ی قبله نما یا رضا


اس ام اس های زیبا درباره امام رضا
sms veladat imam reza



آمده ام، آمدم ای شاه پناهم بده
خط امانی، ز گناهم بده
ای حرمت، ملجأ درماندگان
دور مران از درو راهم بده
لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)


اس ام اس امام رضا 93
sms veladat imam reza



شما یک آسمان باران نابی
 برای خشکی چشم خرابی
میان کاسه های خالی ما
 نزول قطره های مستجابی
ولادت امام رضا بر شما مبارک


اس ام اس ولادت امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



زائر بارانیم آقا به دادم میرسی؟
بی پناهم خسته ام تنها به دادم میرسی؟
گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم
ضامن چشمان آهوها، به دادم میرسی؟
میلاد امام رضا مبارک


پیامک ولادت امام رضا ( ع )
sms veladat imam reza



در شام ولا بوی فرج می آید
در صحن رضا کور و فلج می آید
ای دل چه نشسته ای شب میلاد است
برخیز که ثامن الحُجَج می آید


دسته بندی : اس ام اس ولادت امام رضا

 

منبع : اس ام اس جار