اس ام اس دلتنگی

 

می گن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم ؟

اس ام اس جدید دلتنگی

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت
آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم.

اس ام اس دلتنگی

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد
درد دارد.

اس ام اس دلتنگی جدید

دلتنگی احساس قشنگیه
وقتی بدونی اونیکه دوسش داری
هیچوقت فراموشت نمی کنه.

اس ام اس دلتنگی داغ

دلــ ـتنـگ کهـ میــ ـشـوی
دیـــگـر انتــظـار معــنا نــدارد
یکـــ نـگـاه کـمـی نامــ ـهـربـ ـان
یکــ واژهـ ی کمــی دور از انتـ ــظار
یکـــ لحـظـهـ فـ ــاصــله
میــ شـکـنـد بغــضــتــ ــ ـ را.

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

تو که رفتی دلم برایت تنگ شد
حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی.

اس ام اس های جدید دلتنگی

دلم برایت تنگ شده
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود
ولی می ترسم.

اس دلتنگی

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست
آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم
با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم.

اس دلتنگی داغ

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی.

اس عاشقانه دلتنگی

نقــاش خــــوبی نــــبودم
اما ایــن روزها به لطـف تــو
انـــتظار را دیـــدنی می کــشـم.

اس مس دلتنگی

من و این داغ در تکرار مانده
من و این عشق بیدار مانده
مپرس از من چرا دلتنگ هستم
دلم بین در و دیوار مانده.

اسمس دلتنگی داغ

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم
از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم
از نرگس چشم تو خمارم به که گویم.

اسمس دلتنگی رفاقتی

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید.

جملات دلتنگی داغ

سفر دلتنگی
سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد
اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد
من و تو پنجره های قطار در سفریم
سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد.

جمله دلتنگی داغ

نمی دانم چرا بیمارم امشب
سکوتی خفته در گفتارم امشب
غم اشک دلم آهسته می گفت
پریشان از فراق یارم امشب.

پیام دلتنگی

دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست.

پیام کوتاه دلتنگی

من بودم
تو
و یک عالمه حرف
و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد
کاش بودی و می فهمیدی
وقت دلتنگی یک آه چقدر وزن دارد.

پیامک دلتنگی

دل من تنگ تو است
صندلی های حیاط
پر برف دیشب
و تو کی می آیی؟
که شود آب همه برف هایی
که نبودت را فریاد زد.

پیامک دلتنگی داغ

نگاهت کافیست
تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی
راس ساعت دلتنگی.

پیامک عاشقانه دلتنگی

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است
صدایم کن که دل در سینه تنگ است
مرا با خود ببر آنسوی غربت
که اینجا شیشه هم از جنس سنگ است.

اس ام اس جدید فاز بالا

چقدر سرد است
وقتی
دلتنگتم و نیستی.

اسمس عاشقانه

دلم برات تنگ شده جونم
می خوام ببینمت نمی تونم
بین ما دیوارهای سنگی
فاصله یک عمره می دونم.