اس ام اس دلتنگی

 

دلتنگی
خیابان شلوغی است
که تو در میانه اش ایستاده باشی
ببینی می آیند
ببینی می روند
و تو همچنان
ایستاده بـاشـی.

اس ام اس دلتنگی

دلشوره ای به جانم افتاده
که چاره اش تویی
هرلحظه سالی می گذرد برای دلم
میان خیال وهم آلود آمدنت
و تب تند نبودنت.

اس م اس دوری و دلتنگی

کابوس میدیدم از خواب پریدم
خواستم به آغوشت پناه ببرم
افسوس، فراموش کرده بودم که از نبودنت
به خواب پناه برده ام.

پبامک دلتنگی جدید

دلتنگی بخاطر تو را دوست دارم
فقط گاهی حس میکنم
توانی برایم نمانده
کاش بیایی.

پیامک دلتنگی

دلم تنگ روزهایی شده
که کسی را دوست نداشتم
چقدر خوب بود آن بیخیالی ها.

پیامک های دوری و دلتنگی جدید

دلتنگی یعنی کنار دریا ایستاده باشی
ولی خاطره یک خیابان خفه ات کند.

پیامک دلتنگی 92

کاش شبی، روزی
جایی بر لبان تو
تکرار میشد نامم.

اس م اس جدید

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا؟
حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست.

اس ام اس دوری

دلتنگ که باشی ساده ترین حرفها
اشکتو در میارن، یاد تو که جای خود دارد.

اس مس دوری

فاصله حکم دیواریست برای ندیدن
ولی ندیدن؛ هرگز حکم فراموشی نیست.

اس ام اس جدید دلتنگی

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست
لحظه های دیدار با همه ی زیبایی
گاه پر از دلتنگیست.

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

هی میگویی چه خبر
از شب  پاییز
جز باران و کمی دلتنگی
چه انتظاری داری؟

اس دلتنگی

شهادت می دهند
به دلتنگی مهیب شبانه
این اشک ها.

اس عاشقانه دلتنگی

می‌دانی! دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است.
گاهی می‌شود فکر می‌کنی تمام شده
اما یک دفعه همه‌ات را آتش می‌زند.

جملات دلتنگی

چتری برایم بگیر
حتی خیالی
خیس دلتنگی شده ام.

پیام کوتاه دلتنگی

مرور می کنم
خاطراتمان را
اما مگر
کپی برابر اصل می شود؟
دلم تنگته.

اس ام اس

دلم اگر برای تو تنگ می شود
ببخش
روزم اینگونه قشنگ می شود.

اس ام اس عاشقانه

اینجا همه خوبند، خیالت راحت
من مانده ام و چهارتا هم صحبت
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم
من، عشق، خدا، عقربه های ساعت.

اس ام اس جدید فاز بالا

اگر دیوانگی نیست پس چیست؟
وقتی در این دنیای به این بزرگی
دلت فقط هوای یک نفر را میکند.

اسمس عاشقانه

بیا که در عدم تو
من به آغوش نامحرم
باران پناه بردم بیا.

اسمس عاشقانه 92

ﺭﻭی ﻣﺮﺯ ﺑﺎﺭﯾکی ﻗدﻡ می ﺯﻧﻢ
ﺟﺎیی که دلم
نه ﺑﻮدﻧﺖ ﺭﺍ می خوﺍهد
ﻭ نه ﻧﺒﻮدﻧﺖ ﺭﺍ.