اس ام اس غمگین و دلشکسته

 

دلخور از نداشتنت نیستم, من از همیشه تورا داشته ام
یقین دارم در گذشته های دور مال من بودی
و دلخوشم به بیداری دوباره, آنجا نیز مال من خواهی شد
امروز اشتباهی مال من نیستی.

اس ام اس عاشقانه غمگین

آهای دوست داشتنیِ مغرور
کاش این همه دلتنگت نمی شدم
حداقل تحملِ بی تفاوت بودنت را داشتم.

اس ام اس دلشکسته

دلم نه تنگ شده نه گرفته است
فقط هوای تو را کرده که عمیق بخندی به تمام عاشقانه هایم
و من بچگی کنم به وسعت تمام آغوشت.

اس غمگین

تنهاییم را با تو قسمت می‌کنم
سهم کمی ‌نیست
گسترده تر از عالم تنهایی من عالمی
غم آنقدر دارم که می‌خواهم تمام فصل‌ها را بر سفره رنگین خود بنشانمت
بنشین
غمی ‌نیست.

پیامک عاشقانه غمگین

رفتی
من هم میروم
تو بر میگردی،اما با او
من هم برمیگردم
اما با تابوت.

پیام کوتاه دلشکسته

به خدا نه دیوانه ام نه روانی
در شهر پرسه که میزنم میبینم همه چیز و همه کس سر جایشان هستند
فقط جای تو اینجا کنار من خالیست
من هم تصمیم دارم به همین زودی ها جای خودم را خالی کنم
تا بدانی هنوز هم از تو تقلید میکنم
حتی در ناپدید شدن.

پیامک غمگین اسفند ماه

ببند در آن دلت را که ب روی همه باز است یخ کردم.

اسمس غمگین 93

الهی کلبه ی قلبت، درش سمتِ خوشی واشه
نبینم رنگِ غمگینی، رو دیوارِ دلت باشه.

اس ام اس جدید غمگین

راستی
یادت نرود
این سیگاری که می کشم
روزی بخاطر تو ترک کرده بودم.

اس مس دلشکسته جدید

این روز ها قدم که میزنم، به سمت چپ منحرف میشوم
در قلب من چیزی سنگینی میکند مدام
جای تو خوب است؟

اس مس گریه دار

به سلامتی بارون
که اونم یادمون میندازه
چقدر جاش کنارمون خالیه.

اس مس غمگین

به سلامتی دخترایی که با دیدن
اسم عشقشون هنوزم اشک تو
چشماشون حلقه میزنه.

مسیج دلشکسته

برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی
این‌ها هم که نباشند سلامت خواهی ماند، نگاه عاشق دعاست.

متن عاشقانه غمگین

عشق اونی نیست که وقتی دیدیش دلت بلرزه، عشق اونه که وقتی نمی بینیش دلت میخواد کنده بشه.

اس آدم غمگین

از تو گفتن کار هرکس نیست ای زیبا غزل من برای گفتنت باید که مولانا شوم.

اس عاشقانه غمگین

اسمم را سنگی نگه میدارد
خودم را گوری
اما ...
یادم را نمیدانم.

نوشته های غمگین

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست
غم دل با که توان گفت که دلداری نیست
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست.

غمگین ترین اسمس ها

ای آنکه در نهایت خوبی نشسته ای
دنیا بی گل رویت، چگونه سر شود.

اس ام اس تلخ

خیلی تلاش میکنم زانو نزنم
ولی باورکن نبودنت خیلی سنگین است.

اس ام اس دل شکسته 93

امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک
در تو
خلاصه کردم
ای کاش می شد
یک بار
تنها همین
یک بار
تکرار می شدی.

اس ام اس احساسی غمگین

شب هایم بروز شده اند
دردهایم آنلاین
به مغزم کلیک که می کنم، بالا نمی آید.

اس ام اس بغض

زندگی نوشتن ندارد وقتی تمام روزهای خدا “من” دارد ولی “تو” ندارد.

جدیدترین اس ام اس های غمگین

وقتی می گویند نیست
کاغذ را گفته باشند یا برق را یا هرچه را، فرقی ندارد
من یاد تو می افتم.

سایت اس ام اس

یه وقتایی تو زندگیت هست که عاشق میشی، ولی خوب که به دور و ورت نگاه میندازی میبینی خودتی و خودت
خودت تنهایی مجبوری واسه به دست آوردن عشقت به جنگ یه لشکر بری
اینجا یعنی ته خط، معلوم نیست تهش چی میشه ولی هر چی که هست امیدوارم بازیو نبازی و پیروز میدون باشی.

اس ام اس

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه بی خبر از اتمام جنگ نگهبانی می دهد.

اس ام اس عاشقانه

صدایم نکرد
نگفت نرو، برگرد و من رفتم
رفتم به سوی تنهایی انتظار
انتظار شنیدن صدای او که بگوید
دوستت دارم برگرد.

سایت عاشقانه

اخم میکنی که که مهربانیت را پنهان کنی
مرا شما خطاب میکنی که هوایی نشوم
اما نمیدانی که اینها چقدر به تو می آیند
و من دیوانه تر میشوم.

متن غمگین

متاسفم
نه برای تو که دروغ برایت خود زندگیست
نه برای خودم که دروغ تنها خط قرمز زندگیست برایم
متاسفم که چرا مزه ی عشق را
از دست تو چشیدم
تا همیشه در شک دروغ بودنش بمانم.