اس ام اس عاشقانه تنهایی

 

راضیم به خوشبختیت حالا با هر کی باشه
گرچه دل من تنها شده، ولی یاد تو همیشه باهاشه.

اس ام اس عاشقانه تنهایی

یکی تنهاست ، تنها اومده ، تنها مونده
تنها یه آرزو داره که تو تنهاش نذاری.

اسمس تنهایی

در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست
معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست
گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟
گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست.

اس تنهایی جدید

کاش میفهمیدی وقتی میگویم تنهایم ینی فقط تو را کم دارم.

پیام کوتاه عاشقانه تنهایی

تو نباشی تا قیامت بی کسم
در تمام زندگی دلواپسم.

پیام کوتاه عاشقانه

تنــــهایی رو در تـــــنهایی تـــــجربه کنی بهتـــر از اینــه
که تنـــــهایی رو
در کنـــار یکـــی دیگه تـــــجربه کنی.

پیامک تنهایی

به شانه ام زده ای
که تنهائی ام را تکانده باشی
به چه دلخوش کرده ای ؟
تکاندن برف از شانه های آدم برفی ؟

sms tanhaee

و تو هیچ گاه نخواهی فهمید
که شب ها
آن زمان که به خواب می روی
من، همچنان گوشی تلفن را نگه می دارم
و به هیچ صدایی که نمی آید فکر می کنم.

اس ام اس جدید تنهایی

مـــن برای تنها نبـودن،
آدم های زیادی دور و برم دارم
آن چیزی که ندارم کسی برای ” بـا هم بـودن ” است.

اس ام اس تنهایی عاشقانه

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتراست، باور کن بعضیا تنهاترت میکنند.

جملات عاشقانه تنهایی

کابوس می دیدم
بیدار شدم تا به آغوشت پناه ببرم
افسوس
یادم رفته بود از نبودنت به خواب پناه برده بودم.

متن تنهایی

هرچند تنهایی را دوست ندارم
اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم.

اسمس عاشقانه تنهایی

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد
من اگر ما نشوم تنهایم
تو اگر ما نشوی
خویشتنی.

دلنوشته تنهایی

با من بمان، نه برای اینکه در دنیای بی رحم تنها نباشم
با من بمان تا در دنیای بی رحم تنهاییم، تنهاترین باشی.

متن تنهایی احساسی

من تنهایم
تو هم تنهایی
بیا با هم تنها باشیم.

دلنوشته عاشقانه تنهایی

یه سوال دارم
کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ؟
من که نه سنگ بودم و نه کوه ، پس چرا تنها شدم ؟

sms asheghane tanhaee

سهم من از این عشق، یک نقطه چین شد
او رفت و این دل تا ابد تنهاترین شد.

اس ام اس احساسی تنهایی

تنهایی خیلی سخته وقتی چشمام به راهه
وقتی که شب سیاهه وقتی بدون ماهه
تنهایی خیلی تلخه وقتی که بی تو هستم
تنها می مونه دستم با این دل شکستم.

اس تنهایی عاشقانه

اگه می دونستی چقدر تنهام
همیشه برام اشک می ریختی
اگه می دونستی همیشه اشک می ریزم
هیچوقت تنهام نمی ذاشتی.

پیامک جدید تنهایی

در شب بی کسی ام
یاد تو مهتاب من است.

مسیج عاشقانه تنهایی

از این نامهربونی ها دارم از غصه میمیرم
تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم.

جملات کوتاه تنهایی

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد
وسعت تنهائیم را حس نکرد
در میان خنده های تلخ من
گریه پنهانیم را حس نکرد
در هجوم لحظه های بی کسی
درد بی کس ماندنم را حس نکرد
آن که با آغاز من مانوس بود
لحظه پایانیم را حس نکرد.

اس مس عاشقانه تنهایی

روزگاری جاده ای بودم غرق تردد
جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد
من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم
عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود.

اس مس تنهایی

تو ستاره منی در شب های بی ستاره
تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره.

پیام کوتاه تنهایی

تن های ما تنهاست
دلهای ما با هم
دل از تو لبریزست
تنهای تنها هم.

پیامک تنهایی آذرماه

عشق من ! با تو نگاهم زیباست
ابرهای تیره ی غم رسواست
شعر و غزل بهانه اند که بگویم
آری، بی تو این دل تنهاست.