اس ام اس عاشقانه

 

روزی که به دنیا آمدی یک نفر بودی برای یک دنیا
ولی حالا یه دنیا هستی مال من ...

اس ام اس

خاطره ها را رشوه میدهم به روز هایم
تا از بی تو بودن ، صدایشان در نیاید ...

اس ام اس عاشقانه

نداشتن تو یعنی اینکه دیگری تو را دارد ،
نمیدانم نداشتنت سخت تر است یا تحمل اینکه دیگری تو را دارد ...

اس ام اس های جدید عاشقانه

میگویند دلتنگ نباشم ، خدای من ، انگار به آب میگویند خیس نباش ...

اسمس باحال جدید

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ...
در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ؟

اسمس عاشقانه

قرارمان یک مانور کوچک بود ...
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد اما ببین
یک جای سالم بر قلبم نمانده است ...

پیامک عاشقانه

به ساحل نگاه تو شکسته قایق دلم ،
چقد منتظر شدم به دیدنم نیامدی ،
به آرزوی دیدنت گل شقایقی شدم ،
چقد منتظر شدم به چیدنم نیامدی ...

اس عاشقانه

رفتن بهانه نمی خواهد ؛
بهـانه های ماندن که تمام شــود
کافیست.

اس ام اس احساسی

دوستت دارم
با هزاران واژه
روی تک دفتر عشق
ب امید آنکه
تو بخوانی روزی
دفتر شعر مرا

اس ام اس عاشقانه جدید

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست...بلکه نداشتن کسی است که الفبای
دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی.

اس ام اس عاشقانه غمگین

گاهی وقتا زندگی تمام حواسشو جمع می کنه تا ببینه تو چی دوست داری
تا درست همون ازت بگیره! کاش نفهمه من چقدر دوستت دارم ...

اس عاشقانه جدید

باران تکراری نمیشود
هروقت بیاید دوست داشتنیست
تو برایم بارانی ...

اسمس جدید عاشقانه

در برابرم مشت میکنی ، میپرسی: گل یا پوچ ؟
در دلم میگویم: فقط دستانت ...

اس ام اس دوست داشتن

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم ،
میترسم بگویم تو ،
و تو آرام بگویى پر ...

اس ام اس Love

دیگر از تنهایی خسته ام
به کلاغ ها زیر میزی میدهم تا قصه ام را تمام کنند.

اس مس جدید عاشقانه

دلگیر نشو از ادما نیش زدن طبیعتشان است
سالهاست که به هوای بارانی میگویند خراب ...

اسمس جدید قشنگ

آدم ها بازی کردن را دوست دارند ...
این تو هستی که انتخاب میکنی هم بازیشون باشی یا اسباب بازیشون.
حالا من هم بازیتم یا اسباب بازی ؟

اس باحال عاشقانه

هیس
آرام تر باشید
عشقم در اغوش کسی خوابیده است ...