اس ام اس عاشقانه 

 

کنار پنجره ی تنهاییم
میان هاله ای از غم
بین پیچک های کنار نرده
ته نشین شده ام.

اسمس جدید عاشقانه

باشه قبول ....
رابطــه ها مجازی شدن ...
ولی .. ولی دردها که همچنان حقیقی اند ...

اسمس جدید قشنگ

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست.

اسمس عاشقانه

خدایا:
بت بود، بت شکن فرستادی ،
من پر از بغضم ،
بغض شکن هم داری ؟

پیامک عاشقانه

بگذار بگویند مغرورم
اما
من دوستت دارم هایم را
دیگر خرج کسی که لیاقتش را ندارد نمی کنم ...

اس عاشقانه جدید

بعضی وقتا
زندگی خیلی قشنگه ...
فقط ما دوریم
از خدا
شایدم دور میشیم
تا
نزدیکتر بشیم
همیشه ،
میشه پادشاهی کرد ...

اسمس باحال جدید

چرخ یک گاری در حسرت واماندن اسب
اسب در حسرت خوابیدن گاریچی
مرد گاریچی در حسرت مرگ ...

اس ام اس عاشقانه جدید

 مرد برای عاشق شدن به یک لحظه نیاز دارد ،
 برای فراموش کردن به یک عمر ...

اس عاشقانه

کسی در این سوز و سرما دستهایت را نمیگیرد.درجیب بگذارشان ،
شاید ذره ای خاطره ته جیبت مانده باشد که هنوز هم گرم است.

اس ام اس عاشقانه

ز جنس کدام نور بودی ستاره من ؟
که جسارت با تو بودن در من جنبید ؟
و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم
و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی
و این شد
عاشقانه ی آرام من و تو ...

اس ام اس

خداوندا ...
در گلویم ابر کوچکی است
که خیال بارش ندارد ...
میشود مرا بغل کنی ...

اس ام اس احساسی


بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید.

پیام کوتاه عاشقانه

بگذار این مردم
هر چه دل شان می خواهد بگویند
تو خورشید منی
حتی اگر
از پشت کوه آمده باشی ...

اس باحال عاشقانه

تو کمی شیـرین شو
بحران بی فرهادی را
مـن حل میکنم.

متن عاشقانه

 بعد از تو ،
جای خالی دلم،
مثل کفش های سیندرلا ،
اندازه هیچ یک از مردمان شهر نشد
حتی به زور ...