اس ام اس عاشقانه

 

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن
غم را دوباره وارد این ماجرا نکن
بیهوده پشت پا به غزل های من نزن
با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن.

اسمس عاشقانه

کوچه ها را بلد شدم
رنگهای چراغ راهنما، جدول ضرب
دیگر در هیچ راهی گم نمیشوم
اما گاهی میان آدمها گم میشوم
آدمها را بلد نیستم.

پیامک عاشقانه

در نبودن هایت ،
آرزوی بودنت را به دل دارم ...
و در بودن هایت ،
حسرت روزهای نبودنت ...
این دو ...
همراه همیشگی منند ...
حسرت و آرزو ...
گاهی این و گاهی آن ...

اس عاشقانه جدید

خسته از این زمونه ام، خسته تر از صدای تو
می خوام که فریاد بزنم، بگم دلم فدای تو.

اسمس جدید عاشقانه

میشه پروانه بود و روی هر گلی نشست
اما بهتره مهربون بود و توی هر دلی نشست.

اس ام اس عاشقانه جدید

ازت یه بت ساخته بودم
می پرستیدمت
شکستی ...
یا من بنده خوبی نبودم
یا که تو لایق پرستش نبودی ...

اس عاشقانه

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت
که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد
که وقتی تو اوج تنهایی هستی
با چشماش بهت بگه :
هستم تا ته تهش، هستی ؟

اس ام اس جدید

شراب هم ...
به مستی ام حسادت می کند ...
آنگاه که خمار یک لحظه ...
دیدن تو می شوم ...

اس ام اس عاشقانه

تنهایم ...
اندکی بغل می خواهم ...
ترجیحاً عاشقانه ...

اس ام اس

فکر کردن به تو
ناخود آگاه لبخندی روی لبانم میشونه ،
چقدر دوس دارم این لبخند های بیگاه را ...

اس ام اس احساسی

مثل همیشه که تنها میشوم ...
دیوار اتاق پناهم میدهد ...
بی پناه که باشی قدر دیوار را میدانی ...

اسمس رمانتیک

تنها نشسته ام ..
اما تنها نیستم ..
یادت امان تنهایی نمیدهد ..

پیامک احساسی

از زیـر سنـگ هم کـه شده پـیدایم کن ..
مدت هاست که تـنهایی هـای مرا ..
دست های جستجوگری لمس نکرده اند ..