اس ام اس عاشقانه 

 

از پرچین امیدهایت چتری برایم بفرست، من خیس دلتنگی هایت شده ام.

اسمس عاشقانه

ساز گل های دلم آهنگ توست، فکر نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟

پیامک عاشقانه

بهترین قصه ی دنیا عشق است و بدترین آن عادت ...
اما بدتر از همه عادت به کسی است که روزی عاشقش بودی ...

اس ام اس

بیتابم و دلم برای دیدار تو تنگ است، تقصیر دلم نیست نگاه تو قشنگ است.

اس ام اس احساسی

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست.

اس ام اس عاشقانه

تو گفتی از دلتنگی برایت ننویسم، اما فکرش را  نکردی دفتر دلتنگی هایم در قلبت جا نمی گیرد.

اس ام اس عاشقانه جدید

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستت دارم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

سلام گل قشنگم، آسمون یه رنگم کاش بدونی عزیزم، چقدر برات دلتنگم.

اس ام اس غمگین

نبض قلبم در فراقت بیقراری میکند در هوای دیدنت لحظه شماری میکند
برای بدست آوردنت نمی جنگم ...
به تکدی قلبت هم نمی آیم ...
دوستت دارم ،،،
فارغ از داشتنت ...

اس عاشقانه

از من خواست حلالش کنم ،
همان کسی که با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود ...

اس عاشقانه جدید

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻪ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ...

اسمس

گاهی دیدن یک عکس دو نفره تو رو یاد اون نمی ندازه ،
تو رو یاد خودت می ندازه ...
که چقدر شاد بودی، که چقدر خندون بودی، که چقدر جوون بودی ...
گاهی آدم ها دلشون فقط برای خودشون تنگ می شه ،
دلم واسه خودم تنگه ...

اسمس باحال جدید

دنیا پر از تباهی است ،
نه به خاطر وجود آدم های بد ،
بلکه به خاطر سکوت آدم های خوب ...

اسمس جدید عاشقانه

راستش میدانی ،
دیگر طاقت رویاهایم تمام شد ،
دلم رسیدن میخواهد ...

اسمس عاشقانه

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی، دستت به سقف دلتنگی های من نمیرسد.

پیامک عاشقانه

میگن هر چی از دوست رسد نیکوست ...
پس چرا هر چی از تو میرسه ،
خاطره ...
نگاه ...
لبخند ...
یاد ...
ویران کننده است ...
منو داغون میکنه ...

اس ام اس های جدید عاشقانه

درد، مرا انتخاب کرد ...
من، تو را ...
تو رفتن را ...
آسوده برو، دلواپس نباش ...
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم ...

اس ام اس Love

یه وقتایی دیگه حسش نیست " غصه " بخوری ...
رسما " غصه " تو رو می خوره ...