اس ام اس عاشقانه

 

لبریز از عشقم، خالی از هر نیازی ،
به سوی آنچه که آرزویش را دارم ،
به سوی تو می آیم که تنها آرزوی منی ...

اس ام اس رمانتیک

مشتی آب از کف دریا بردار
مشتی خاک از کویر
قلبی دیگر قالب بزن
و در سینه ام تعبیه کن
برای عشق تو ، یک قلب کافی نیست ...

اس ام اس جدید

برای تو که مهم باشم ،
مهم نیست برای دیگران مهم باشم یا نباشم ...

اس ام اس

صدا میکنم " تو " را
این " جانی " که میگویی، جانم را میگیرد ،
نزن این حرف ها را ،
دل من جنبه ندارد ...

اس ام اس احساسی

" دوستت دارم " هایت را به کسی نگو ،
نگه دار برای خودم ،
من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام ...

اس ام اس عاشقانه

غزل چشم های توست ،
کاش حافظ چشم های تو بودم ...

اس ام اس عاشقانه جدید

چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی یکی که بهش اعتماد داری، بهت اعتماد داره ...
از دلتنگی هاش برات میگه، از دلتنگی هات براش میگی ...
آروم میشه، آروم میشی ...
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ،
این حس مثل قطره های باران پاکه ...

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

یادت در قلبم، عشقت در قلبم، میتپد مثل همیشه، که با این تپشهای عاشقانه است که زنده ام و با یاد تو است که اینک با آرامش نفس میکشم ...

اس عاشقانه

عاشقانه هایم تمامی ندارند ،
وقتی تو بهترین " اتفاق " زندگی ام هستی ...

اس عاشقانه جدید

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ،
نفی است ...
تا باشم، تا باشی ...

اسمس باحال جدید

مرخصی ندارد ،
حتی وقت استراحت ندارد ،
حقوق و مزایا ندارد ،
بیمه ندارد ،
ترفیع پست و مقام ندارد ،
استعفا یا اخراج شدن ندارد ،
بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد ،
با این حال، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست، عاشق تو بودن ...

اسمس عاشقانه

به هرکه می گویم " تو " به خودش می گیرد ،
چه ساده اند اینها، نمیدانند هیچکس برای من " تو " نمیشود ...

پیامک عاشقانه

بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد ...
بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت ...
مثل تو عزیزم ...

sms asheghane

تمام خوبی حس مالکیت اینه که از کسی که دوسش داری بپرسی تو مال کی هستی ؟
و اون بدون معطلی بگه :
فقط مال تو ...

پیامک عاشقانه توپ

سر به هوا نیستم ،
اما همیشه چشم به آسمان دارم ،
حس عجیبی است ،
دیدن همان آسمانی که شاید تو چند لحظه پیش به آن خیره شده باشی ...

اس ام اس جدید فاز بالا

نمی دونم چه سری داره ،
اسم کوچیکم هزار بار هم گفته شه ،
به پای یه بار گفتن تو نمی رسه ...

اسمس رمانتیک

عشق یعنی حتی اگه بدونی نمی خوادت ،
بدونی نمیشه،  اما نتونی ترکشی کنی ،
نه خودشو، نه فکرشو ...