اس ام اس عاشقانه 

 

به نیوتن بگویید هر عملی را عکس العملی نیست ،
اگر این چنین بود این همه عاشقانه هایم بی جواب نمی ماند ...

اسمس عاشقانه

این شب ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک، گاهی انتظار
این سهم چشم های من است ...

اس ام اس

وقتی خسته ام
وقتی کلافم
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که می رسد
این بغض لعنتی است که می شکنم ...

اس ام اس احساسی

آدما گاهی اوقات گریه میکنن ،
نه به خاطر اینکه ضعیف هستند ...
بلکه به این خاطر که :
برای مدت طولانی قوی بوده اند ...

اس ام اس جدید

خواستن همیشه توانستن نیست
گاهی فقط
داغ بزرگی است
که تا ابد بر دلت می ماند ...

اس ام اس عاشقانه

شب بود
ماه هم پشت ابر نبود
من بودم
تنها
بی کس
با یک دنیا تنهایی.

اس ام اس عاشقانه جدید

همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست ،
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست ...

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

سخت است حرفت را نفهمند ،
سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند ،
حالا می فهمم که خدا چه زجری میکشد ،
وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ ،
اشتباهی هم فهمیده اند ...

اس عاشقانه

کمترین فایده یکرنگی این است که وقتی پرده ها کنار
 می رود بدهکار کسی نمی شوید ...

اس عاشقانه جدید

اوایل به نظر می رسید زندگی بی تو یعنی هیچ، حالا که رفتی فهمیدم فقط به نظر می رسید ...

اسمس باحال جدید

این روز ها همه به من دلتنگی هدیه می دهند ،
لطفا آتش بس اعلام کنید ،
به خدا تمام شد ،
دلم ...

جملات عاشقانه مخصوص اس ام اس

کهنه فروش تو کوچمون داد میزد کهنه میخریم، وسایل شکسته، پاره پوره میخریم
 بی اختیار فریاد زدم قلب شکستمو میخری ؟ گفت :
اگه ارزش داشت کسی اونو نمی شکست ...

جملات عاشقانه مخصوص همسر

از گذشته های دور
تا به امروز
همچنان کوه ها
به هم
نمی رسند
در عوض
این روزها
آدمها
به سادگی
از کنار هم عبور می کنند ...

پیامک عاشقانه

خاطره ...
یعنی سکوتی غیرمنتظره ...
میان خنده هایی بلند ...

پیام عاشقانه

کسی را که دوست می دارم هر روز مرور میکنم
تا خاموشیم نشانی از فراموشیم نباشد ...

پیامک احساسی

از این کلمه خیلی آتش گرفتم که نوشته بود
خواستن توانستن است ...
یعنی او نخواست که نشد ...

اسمس رمانتیک

هیس ...
کمی آرام تر تنهاشو
بی صداتر بشکن
آهسته تر سراغش را بگیر
ممکن است بیدار شود
وجدان نداشته اش ...