اس ام اس عاشقانه

 

آرزوی قشنگی است ...
داشتن رد پای تو کنار ردپای من
بر دشت سپید پوشیده از برف
اما هنوز نه برف اومده و نه تو ...

اس ام اس

به حرمت تمام عاشقانه ها
بمان و عاشقی کن
شاید حال دلم خوب شود.

اس عاشقانه

تا امروز از تو نوشتم ...
 امشب از عشقت انصراف میدهم
 سخت است دوست داشتن تو
 خسته ام ...
 می خواهم کمی استراحت کنم
شاید فردا دوباره عاشقت شدم.

اس ام اس احساسی

گاهی لال می شود آدم ...
حرف دارد، ولی ...
کلمه ندارد ...

پیامک عاشقانه

تاوان حرف هایی که نمی تونی بگی ،
تارهای سفیدیه که ...
یه شبه لابلای موهات بوجود میاد ...

اس ام اس عاشقانه

دیشب در جاده های سکوت
در ایستگاه عشق، هر چه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم، توقف نکرد
و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم.

اس ام اس رمانتیک

خاطره
یعنی :
یک سکوت غیرمنتظره
میان خنده های بلند.

اسمس عاشقانه جدید

میدانی تنهایی کجایش درد دارد ؟
انکارش ...

پیام کوتاه عاشقانه

باران تکراری نمیشود هر وقت بیاید
دوست داشتنی است
تو برای من "بارانی"

متن عاشقانه

دلـــَم گــِرفتـه
 ازاینـکـه هستی
اما ندارمت ...

اس مس جدید عاشقانه

و من چه عاشقانه، می پرستم
تمام آن لحظه هائی را که به نام می خوانمت
و تو با "جانم" گفتنهایت
مرا بیخود می کنی از خودم ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
…می‌خورد روی پیشانی‌اش

sms asheghane

امروز ...
انگار کسی آمد ...
و هوای دلتنگی ات را ...
هی در آسمان اتاقم پاشید ...
و تو نبودی ...

اسمس عاشقانه

 کاش دهخدا می‌دانست
 دلتنگی ...
 اشک ...
 فاصله ...
 بی وفایی ...
 تعریفش فقط دو حرف است " تو "