اس ام اس عاشقانه

 

امشب که محتاج توام جای تو خالی است
فردا که می آیی به سراغم نفسی نیست.

اس ام اس

نقش چشمان خمارت ، چه کشیدن دارد
سایه ساران دو زلفت ، چه لمیدن دارد
آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه
حس مستی لبت طعم چشیدن دارد.

اس ام اس احساسی

بدون که همیشه چشم انتظارم ، بدون که تو خیالتم تنها نیستی
بدون که یه جایی یه کسی همه ی دنیاش تو هستی
اینو بدون که با فاصله ها هرگز کمرنگ نمی شی.

اس ام اس عاشقانه

چقدر دزدیدن نگاه تو
از چشمان تو
لذت بخش است
گویی تیله ای
از چشمم به دلم می افتد ،
بانو
با مردی که تیله های
بسیار دارد ،
می آیی ؟

اس ام اس عاشقانه جدید

عشق یعنی پاک ماندن بسیار
آب ماندن در مسیر انجماد
در حقیقت عشق یعنی سادگی
در کمال برتری ، افتادگی.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگیه
امیدوارم همیشه مسلح باشی عشقم.

اس عاشقانه

اگر در معرفت یکتا نبودی دلم بیهوده رسوایت نمی شد.

اسمس باحال جدید

قطره های باران شیشه ها را شست
از دل تنگ من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟

اسمس عاشقانه

جان تو را می خواند
رازش چه کس می داند
حوری عشق من
نازش به گل می ماند.

جملات عاشقانه

افسار دلم دست خدا بود چنین شد ...
ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟
مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت ...
گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد ؟

جملات عاشقانه جدید

آسمونی یا زمینی هرچی هستی نازنینی
تو قلب کوچک من هنوزم عزیزترینی.

جملات عاشقانه مخصوص اس ام اس

تو گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد ...
شقایق هست تو نیستی ، چه باید کرد ؟

پیامک جدید عاشقانه

زندگی آنقدر ارزش دارد که به خاطر آن از همه هستی خود مایه بگذاریم
تا قصری باشکوه از مهربانی ، محبت ، عشق و دوستی بنا کنیم
و زندگی آنقدر بی ارزش است که نباید به خاطر آن دلی را بیازاریم
و برای رسیدن به قله های فانی دنیا دست به هر کاری بزنیم.

پیامک عاشقانه

در هر رفتنی رسیدنی نیست
ولی برای رسیدن راهی جز رفتن نیست.

پیامک های احساسی

سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد
خوشا روزی که غم گم کند ویرانه ی ما را.

پیامک عاشقانه توپ

هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم
هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم.

پیام عاشقانه

 فقط بیا
می خواهم تا سحر به چشمان زیبایت خیره بمانم
همین کافی است
برای آرامش قلب بی قرارم
تو فقط بیا.

sms asheghane

شیشه می شکند و زندگی می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنیست
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت.

پیامک های عاشقانه

بگذار عشق خاصیت تو باشد
نه رابطه ی خاص تو با کسی ...

اس مس جدید عاشقانه

سیلی واقعیت رو درست اون وقتی می خوری که وسط زیباترین رؤیا هستی.

اس ام اس عاشقانه غمگین

مسافر کناری ام که پیاده شد ،
پنجره ای گیرم آمد باقی مسیر را گریستم ...

پیام عاشقانه

مرد نیستم اما
حرفم یکی است
" تو "

اس باحال عاشقانه

اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی
عشق تو واقعی است.

پیام کوتاه عاشقانه

تو با من بازی می کنی من با تو عاشقی
و دیگران را ببین که چگونه محو تماشای این بازی عاشقانه اند.

متن عاشقانه

این دل بی صاحب‌ مانده
خانه کلنگی شده است انگار
اجاره نمی رود دیگر
بیا بکوبیم ، از نو بسازیم.

جملات عاشقانه

فقط لطفا قلبم را ندزدید
من عاشق نمی شوم
حتی به قیمت پوسیدن.

دلنوشته عاشقانه

بد بیاری مال وقتیه که  بد ، بی یاری ...

اس ام اس جدید فاز بالا

من دلم گرفته
هر چه می روم نمی رسم
رد پای دوست
کوچه باغ عشق
سایبان زندگی کجاست ؟

اس رمانتیک

گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم می گیرد
حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند.

اس داغ

هرکه مرا می‌بیند عاشق تو می‌شود
از چشم‌هایم  به خانه‌ی دلم برو.

دلنوشته

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم
لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هرازگاهی چند
گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.

سایت اس ام اس

عشق بازی کار فرهاد است و بس
دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟

اس ام اس های جدید

تو را خدا نمی‌خواهد که برگردی
وگرنه آمدن نه بال می‌خواهد نه کفش و عصای آهنین.

اس مس عاشقانه

گیسوهات را بگو
دست از سر باد بردارند
دارد به کوه می زند خودش را.