اس ام اس عاشقانه

 

به یاد داشته باش
 که انسان ها در کنار هم عاشقند
 و دور از هم عاشق تر
هر جا که باشی
هر کجا که باشم
بیادتم.

اس ام اس

هر چه می خواهی بگو
تنها حرف چشمانت را قبول خواهم کرد.

اس ام اس Love

کمی رحم کن ، لعنتی
اینطور که راه می روی به ناز
شهر بیچاره می شود.

اس ام اس احساسی

عشـــــق یعنی
حتــــی از راه دور هم
وقتی بهت فکـــــــر میکنم
دلــــــــم قرص میشه که هســـــــتی
آروم میشم.

اس ام اس جدید

وقـتــی
او که دوستش داری ، نـبــاشـــد
یـک دنـیـــــا غـــریـبی
حـتی در وطـــن.

اس ام اس دوست داشتن

تو این فکر بودم که با هر بهونه یه بار آسمون و بیارم تو خونه
حواسم نبود که به تو فکر کردن خود آسمونه خود آسمونه
تو دنیای سردم به تو فکر کردم که عطرت بیادو بپیچه تو باغچه
بیایو بخندی تا باز خندهاتو مثل شمعدونی بذارم رو تاقچه.

اس ام اس رمانتیک

پر از داغ شقایق هاست آوازم برای تو
چرا دست از سر من برنمی دارد هوای تو ؟

اس ام اس عاشقانه

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﺷﺪ
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﺴﺘﻪ ﺗﺮ ﺍﺯ آﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻨﻢ ﺭﺍ
ﺍﺯ ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ
ﺍﻣﺎ
ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ
ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ.

پیامک های احساسی

شب سوز پاییز سرمای آذر / ولم کرده ای زیر باران بمیرم
تو وقتی نباشی چه بهتر / بیفتم کنار خیابان بمیرم.

پیامک عاشقانه

نوشته هایم بهانه است مینویسم تا یادآوری کنم یه یادتم باورش با تو.

اسمس جدید عاشقانه

هوش بادبادک را باد برد و دل مرا " تو "

اسمس عاشقانه

چشماتو وا کن ، منو نگاه کن
حالم خرابه ، برام دعا کن
خبر نداری ، از حالو روزم
مهمونه قلبت ، یکی دو روزم.

اس ام اس رمانتیک

دل خون شد از امید و نشد یار یار من
ای وای بر من و دل امیدوار من.

sms asheghane

من به قلبم افتخار میکنم
با آن بازی شد, زخمی شد,
به آن خیانت شد, سوخت و شکست,
اما به طریقی هنوز کار میکند.

پیامک های عاشقانه

درد می کند هنوز جای دوست داشتنت
دل من آرام بگیر
او بی تو آرام است.

جملات عاشقانه

کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخند
که در این دشت جنون عاق و دیوانه یکیست.

اس ام اس عاشقانه غمگین

عشق مثل حبه قند است
می افتد توی فنجان دل ما
حل می شود آرام آرام
بی آنکه اصلا ما بفهمیم
و
روحمان سر می کشد آن را
عاشق می شوی به همین سادگی.