اس ام اس عاشقانه

 

در رویاهایت جایی برایم باز کن
جایی که عشق را بشود
مثل بازی های کودکی باور کرد
خسته شدم از بی جایی.

اس ام اس

گاه این نازک دلم یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی در کنار پنجره
از هزاران قاصدک پرس و جویت می کند.

اس ام اس Love

مرا جای خودم بگذار
خودت را جای گهواره
و آغوشی تسلی بخش
کنارم باش همواره.

اس ام اس احساسی

تو آدم و من حوا
سیبی در کار باشد یا نه
در آغوش تو بهشت جاریست
بوسه هایت طعم سیب می دهند.

اس ام اس جدید

ای کاش قانون همه ی دوستی ها این بود :
یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز.

اس ام اس دوست داشتن

نه از فلسفه کلامی می دانم
و نه منطق می گنجد در کلامم
بی استدلال دوستت دارم.

اس ام اس رمانتیک

ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند
هر شب می شه دید
کاش تو هم ستاره بودی.

اس ام اس عاشقانه

چشم ها را شستم
جور دیگر دیدم
باز هم سود نداشت
تو همان بودی
که باید دوستت داشت.

اس ام اس عاشقانه جدید

با تو از ناب ترین لحظه سخن خواهم گفت
دوستت خواهم داشت ، هیچ میدانی چیست ؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

اتل متل دلتنگی
عجب حس قشنگی
دلم کرده هوایت.

اس ام اس های جدید عاشقانه

از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی
بازهم بهم می رسیم
زمین بیهوده گرد نیست.

اس عاشقانه

اگر پیراهن یوسف علاج درد یعقوب است
علاج درد ما هم دیدن یاران محبوب است.

اس عاشقانه جدید

زندگی تکرار فرداهای ماست
می رسد روزی که فردا نیستیم
آنچه میماند فقط نقش نکوست
نقش ها می ماند و ما نیستیم.

اسمس

بنگر که
بزرگترین آرزوی من
چه کم حرف است : تو

اسمس باحال جدید

خون می چکد از تیغ نگاهی که تو داری
فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری
هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگس
در خواب ندیده است نگاهی که تو داری.

اسمس جدید عاشقانه

خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت
با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت.

اسمس عاشقانه

به دلم افتاده بود که
امشب حتما خوابت را می بینم
اینقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد.

اسمس جدید قشنگ

این خورشیده که داره به من لبخند می زنه
یا تویی که داری می خندی.

پیام عاشقانه

شاید زمان های اندکی را در کنارت باشم
اما زمان ها بسیاری را به یادت هستم
شاید همیشه.

پیام کوتاه عاشقانه

واسه دشت وسیع مهربونی هات مترسک می شم
تا هرگز غم دور و برت پیدا نشه.

پیامک عاشقانه

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم
بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است
من طالب آن مستی و خواهان گناهم.

جملات عاشقانه

دل ز ما خواست که در فکر تو باشیم مدام
سربلندیم که پیمان نشکستیم هنوز.