اس ام اس عاشقانه

 

با عطری که تو هدیه داده ای
به دنیا ثابت خواهم کرد
که نه جدایی در راه است
و نه قلب هایمان سرد خواهد شد.

پیامک احساسی

مرا نبوسید و رفت
ولی این رژ لب روی گونه ام
اثر کدامین لب است ؟
تازه فهمیدم
باز هم خوابش را دیدم
داغیه بوسه اش را در خواب حس کردم.

اسمس رمانتیک

وقتی احساسم با تو حرف نمی‌زند
بدان که در پشت این سکوت
دنیایی حرف نهفته است
تنها کسی آن را می‌فهمد که
راز بغض های شکسته در گلو را بداند.

اسمس باحال

زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست
نمی دانم زیر کدامین باران ایستاده ام که اینگونه تنها ولی خیس بارانم.

متن عاشقانه

تکیه نکن بر عصای تنهایی ات
شانه هایم را خدا برای تو آفریده.

جملات عاشقانه

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم
چه برسد به مرور خاطرات با هم بودنمان.

دلنوشته

پیر می شود آدم
وقتی عزیزش را صدا می کند و عزیزم نمی شنود.

پیامک عاشقانه توپ

کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت
شور شیرین به سر هر که افتد کوه کن است.

اس ام اس عاشقانه غمگین

از تنهایی گریزی نیست
بگذار آغوشم برای همیشه یخ بزند
نمی خواهم کسی شال گردن اضافی اش را
دور گردن آدم برفی احساسم بیاندازد.

اس

معلممان می گفت:
زیر کلماتی که نمیدانید خط بکشید
حالا بعد از این همه سال
این همه عمر
این همه کتاب
به زیر همه دنیا خط می کشم.

اسمس

تویی که درد و داغ را می فهمی
قدر این اعجاز همراهم باش :
این روز ها تراژدی مجسّمم.

اس مس جدید

به کـســی کــه دلـش تنــگـ نمـیشــه نگیـــد :
دلــــم بـــرات تنـــگه
پــاســـخ همیشــه یا لبـخنــد استـــ
یـــــا تــو لطـفـــ داری.

پیامک

آنقدر سپید بودی
که احساس می کردم ماه شده ای
ای کاش آبی بودی
مانند آسمان
آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شدم.

سایت اس ام اس

حالم خوب است
فقط دلم کمی نه
زیــــــاد بهانه ات را میگیرد.

جملات اس مسی

من دهقان فداکاری شده ام
که تمام وجودش را به آتش کشیده روبرویت
و تو قطاری که چشم دیدن مرا ندارد.

متن اس ام اس

دلم برای سادگی ام می سوزد
وقتی دستانت را برایم مشت می کنی
می پرسی : گل یا پوچ ؟
در دلم می گویم : دست های تو.