اس ام اس عاشقانه

 

هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم

اس ام اس

خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده
لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی ...

اس ام اس عاشقانه

بوسه بهترین سرقت دنیاست
چون هم دزدیدنش حال میده
هم پس دادنش ...

اس عاشقانه

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی نگهش میدارم ...

اسمس عاشقانه

همه چیز زود شروع شد
عاشقی
دلتنگی
رفتن تو ...
اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟
عشق تو در من ...

پیامک عاشقانه

تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم
که گمان نکنم خودت هم بدانی
این که داری می خوانیش
خودِ تویی ...

پیامک غمگین

حالا که رفته ای
ساعت ها به این می اندیشم ، که چرا زنده ام هنـــوز ؟
مگه نگفته بودم بی تو میمیرم ؟
خدا یادش رفته است مرا بکشد
یا تو قرار است برگردی ؟

پیامک های احساسی

قشنگ ترین کنسرت دنیا
صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود ...

پیامک احساسی

دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم  ...

اسمس رمانتیک

قهوه چشمان توست
تیره ، تلخ
اما آرامبخش و اعتیاد آور ...

اسمس عاشقانه

کلاغ جان
قصه من به سر رسید
سوار شو
تو را هم به خانه ات می رسانم ...

sms asheghane

انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را
روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد
که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی  ...

پیامک عاشقانه توپ

قهر که می کنی
بی حواس ترین آدم روی زمین می شوم
آنقدر که
دست نوشته هایم را توی یخچال پیدا می کنم
بشقاب غذای دست نخورده ام را در کتابخانه ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداند هر چه خواست همیشه نیست ...

اس مس جدید عاشقانه

پنداشتی گذشته مرد ؟
آن بوسه ها چو دانه های الماس در گوشواره از یادم آویزان است ...

جملات عاشقانه

در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است
اولین سلام
و آخرین خداحافظی ...

اس باحال عاشقانه

مانند شیشه شکستنم آسان بود
ولی دیگر به من دست نزن ، این بار زخمی ات خواهم کرد ...

اسمس عاشقانه جدید

رسم ” خوب ” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و ماندنشان
با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته
دلتنگشان می شوی ...