اس ام اس عاشقانه

 

به تو که فکرمیکنم مورچه ها دورم جمع میشوند حتی رویایت هم شیرین است.

اس عاشقانه

چشمانم را به ابرها قرض می دهم
کافیست عکست را نشانم دهند
خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد.

اسمس عاشقانه جدید

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم.

پیامک عاشقانه

من
این روزهـــا
صـــدای ثانیــه ثانیـــه
فرامـوش شدنــم را میشنـــوم.

اسمس عاشقانه

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست.

اس ام اس

قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود.

اس ام اس عاشقانه

زمستان سرد نیست
درد است
وقتی دست هایم
تنها خودم را به آغوش می کشند.

اس باحال عاشقانه

خیلی وقت است فراموش کرده ام
کدامیک را سخت تر می کشم ؟
رنــــج
انتظار
یا نفس را.

پیامک احساسی

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم.

پیام کوتاه عاشقانه

فقط یکبار میتوان عاشق شد
بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست.

متن عاشقانه

پشت این بـغض سنـگین بیدی نشسته
کــــه خیـــال میکرد بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد.

اس مس جدید عاشقانه

گاهی دلگرمی یک دوست آنقدر معجزه میکند
که انگارخدا در زمین کنار توست.

اس ام اس عاشقانه غمگین

و ا ب س ت گ ی
این جمله بی جان روزی هزار بار جانم را میگیرد.

پیامک عاشقانه توپ

به سلامتی اون کسی که نگفت من با بقیه فرق دارم
ولی ثابت کرد.

پیام عاشقانه

هیچکس بعد هیچکس نمرده
ولی
خیلیا بعد خیلیا، دیگه زندگی نکردن.

اس ام اس جدید فاز بالا

آرزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری
تا تپش نامنظم قلبم را احساس کنی
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد.

اسمس رمانتیک

گاهی چتر را باید دستِ باران داد
روی سرِ خودش بگیرد
و ما
جایش بباریم.

اس جدید

وقــتی کنـــارمــی
جــــایــی بــرای هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد
همـین حضــــــور مـــن و تــــوسـت.