اس ام اس عاشقانه

 

بنـــد دلـــم را
به بند کفـــش هایت گـــره زده بودم
که هر جـــا رفتـی
دلــم را با خود ببری
غــــافل از اینکه
تو پـــا برهنـــه می روی
و بی خبــــر.

اس ام اس عاشقانه احساسی

در فنجان خالی میشوم
شبیه عابران خسته
مرا قورت میدهی و من
راه قلبت را پیش میگیرم
در قهوه ای که
به رگهایت جاری است.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

وقتی از درد به خود می پیچیدم
همسایه ها گفتند: چقدر قشنگ قر می دهی
و سالهاست من هنوز
رقاص پردرد خیابانهایم.

اس ام اس عاشقانه سنگین

گاهی وسط یک فکر
گاهی وسط یک خیابان
سردت می کنند
داغت می کنند
رگ خوابت را بلدند
زمینت می زنند.

اس ام اس عاشقانه غمگین

بگذآر سکوت قانون زندگی من باشد
وقتی واژه ها درد را نمی فهمند.

اس ام اس عاشقانه زیبا

عشق با هم صعود کردن نیست، عشق در وقت سقوط با هم بودن است.

اس ام اس عاشقانه جدید

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی دیگه از آزادی بدت میاد.

اس ام اس عاشقانه

زندگی زیباست
یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی.

اس ام اس

نفسم
تو را از من بگیرند، می میرم.

مسیج عاشقانه

درسته که گوشیم قیمتی نداره ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه.

جملات عاشقانه

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید
کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من، شاید تو بیایی.

متن عاشقانه

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند
من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم.

اسمس احساسی

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده، دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده.

اس ام اس عاشقانه خفن

سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد.

سایت اس ام اس جدید

من کر نیستم، فقط از وقتی صدایت را شنیدم دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست.

اس ام اس قلب

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست، او برایم یک دنیاست.

اسمس باحال جدید

صحبت از فاصله نیست، صحبت از مهر و وفاست
شاید این فاصله ها، محک عاطفه هاست.