اس ام اس عاشقانه

 

من یک دخترم
مرا پریشانی موهایت نه ،
مرا ته ریش خسته ات دیوانه میکند ...

اس عاشقانه

ﺁﻧﻜﻪ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﻣﺤﻜﻢ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻱ
ﺩﻳﺮﻭﺯ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻦ ﺑﻮﺩ ...
ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﻜﻦ
ﻣﺤﻜﻢ ﻳﺎ ﺁﺭﺍﻡ ...
ﻓﺮﺩﺍ ﺗﻮ ﻫﻢ ﺗﻨﻬﺎﻳﻲ ...

اس ام اس احساسی

همیشه هستی و هیچ وقت نیستی ،
نمی دانم محو بودنت شدم یا دلتنگ نبودنت ...

اس ام اس غمگین

هرجا که دلت میخواهد برو ...
هی فلانی
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم ...
هرجا که دلت میخواهد برو ...
فقط آرزو میکنم
وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری ...
و اما من ...
بر نمیگردم که هیچ
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم ،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی، با خاطراتم قدم بزنی ...

اس ام اس عاشقانه

صدای زندگی را میشنوم ...
همه جا ...
فرا می خواند ما را ...
تو را ،
برای در آغوش کشیدن معشوقت ...
مرا ،
برای در آغوش کشیدن زانوی غم ...

اس ام اس

هنوز هم مرا به جان تو قسم میدهند
میبینی
فقط من نیستم که رفتنت را باور نکرده ام

اسمس عاشقانه

دلتنگم، دلتنگ آن روزها که نمیدانم محبت هایش توهم من بود یا ترحم او ...

اس ام اس عاشقانه جدید

وقتی دستانت در دست من نباشد دست را میبازم حتی اگر تمام حکم های دل در دست من باشد.

متن عاشقانه

ب خدا بگویید: زمستانش هم سرد نبود ...
جمع کتد تکرار فصل هایش را ،
من در تابستانش هم از بی وفایی دندان ب دندان ساییدم ...

اس عاشقانه جدید

خدایا: این سرنوشتی که برام بافتی، قسمت یقش یخورده تنگه، قربون دستت شلش کن، دارم خفه میشم از دلتنگی ...

اس باحال عاشقانه

دیدی ای حافظ که کنعان دلم بیمار شد
عاقبت کوه امیدم کاه شد
گفته بودی یوسف گم گشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد ...

اس ام اس جدید

آره منم دلم واسش تنگ میشه ...
واسه گرفتن دستاش واسه بوسیدناش ...
ولی نفس میکشم و با یادش زنده ام ...

اس ام اس Love

ضربه آخر را خدایم زد، آن زمانکه برای رفتنت استخاره کردی و خوب آمد ...

اسمس عاشقانه جدید

یه وقتایی جواب همه دلتنگیات و نگرانیات میشه یه جمله که میکوبند تو صورتت ...
“بهم گیر نده،حوصله ندارم”

اس ام اس عاشقانه غمگین

گاهی دلم انقدر از زمین میگیرد که میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم، آرام و آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است ...

اسمس رمانتیک

ای کاش خوشبختی هم مثل مرگ حق بود.

sms asheghane

مرگ انسان زمانی ست که نه شب بهانه ای برای خوابیدن دارد
و نه صبح دلیلی برای بیدار شدن ...

اسمس رمانتیک جدید

دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم
می آید ...
می ماند ...
و به تنهاییم پایان میدهد ،
آمد ...
رفت ...
و به زندگی ام پایان داد ...

پیامک احساسی جدید

زمان میگذرد
خاطرات رنگ میبازند
احساسات تغییر میکنند
آدمها میروند
اما اما دلها هرگز از یاد نخواهند برد ،
بهانه ها ...
رفتن ها ...
و جدایی ها را ...