اس ام اس عاشقانه

 

بی آغوش
برای کسی مرگ پیش نمی آید امّا
زندگی هم پیش نمی رود.

اس ام اس عاشقان

ناز کن تا روز و شب غرق تمنایت شوم
تا قیامت شاعر چشمان زیبایت شوم
از ازل زیباترین تصویر دنیا بوده ای
کاش می شد تا ابد محو تماشایت شوم
دوست دارم لحظه ای که دل به دریا می زنم
قایقم را بشکنی تا غرق دریایت شوم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

تو رو می شناسم ای شبگرد عاشق
تو با اسم شب من آشنایی
از اندوه تو و چشم تو پیداست
که از ایل و تبار عاشقایی.

اس ام اس جدید

من نه نمیخوام نه میتونم تورو از یاد ببرم
با تو هر لحضه به لحضه خوبمو عاشقترم
تو پرو بال منی نازنین یار منی
با تو حتی میتونم بی بال و پر هم بپرم.

اس ام اس زیبا

برگرد دوباره پیشم بی تو من دیونه میشم
نمیدونی که چقدر هوا تو دارم.

اس ام اس عشقی

در خانه ی من عصر غم انگیز بدی ست
در پشت بهـــارها، چه پاییز بدی ست
از مهر و محبت شما مـــــی ترسم
ثابت شده است عاشقی چیز بدی ست.

متن عاشقانه

به سلامتی رفیقی که تو دریای مردونگی غرق میشه اما از پل نامردی عبور نمیکنه.

sms 92

کاش زندگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه بود.

اس مس عاشقانه

هنوز تو قصه های من رنگ و ریا جا نداره
دروغ نمیگن آدما، دشمنی معنا نداره
هنوز تو قصه های من هیچکسی تنها نمیشه
کسی به جرم عاشقی بی کس و تنها نمیشه
هنوز تو قصه های من هر آدمی یه عالمه
گل رو نمی فروشن به هم
گل مثل قلب آدمه
گل مثل قلب آدمه.

اسمس احساسی

روزی خواهد رسید که تو مرا درآغوش خواهی گرفت همراه با اشک و آه
خودم را نه عکسم را
.
.
.
عکسی که زیر آن نوشته شده: چهل روز گذشت.

پیامک عاشقانه

چقدر دلم هوایت را می کند حالا که دگر هوایم را
نداری! نمیــــــدانمـــ تعبیـــــر نگاهتـــــــ
خداحافظـــــ یستـــ ــ ـ یا انتــــــظار ؟
بـــی تـــو
در ایـــن انتـــظار میــمیـــرم.

اس عاشقانه 92

دیگر از آن همه شیطنت و شلوغی خبری نیست
آنقدر بخاطر ضبدرهای جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم
که تبدیل شـدم به ساکـت ترین شاگرد کلاس زندگی.

اس ام اس

صدایم میـزد گلـم و من گلـی بودم در باغـچه ی دلش
امـا او باغبـان عاشقی نبـود گاهی سـر می زد و دل مـی برد
بعدها دانـستم که مـن تنـها نبودم او باغـبان گل هـای زیـادی بود.

اس ام اس عاشقانه

گاهی اینکه صبح ها
دلت نمی خواهد بیدار شوی
از تنبلی نیست
خسته ای از زندگی.

اس ام اس عاشقانه 93

هنوز یادت
حوالی دلتنگی هایم قدم میزند
دوسش داشتم، دوسم داشت، غرورش نذاشت
بیخیالش شدم ولی بعضی وقتا قلبم بدجور درد میگیره
کاش اصن دل نداشتیم تا تنگ نمیشد، نمیشکست.

اس عاشقانه جدید

"زن" نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
من از قبیله ی "زلیخا" آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کَف بزند
زنانه پای این عشق می ایستم
مردانه دوستم داری؟

اس مس عاشقانه اسفند ماه

ﺯﻧــכﮔـے כﻭ ﺣــﺮﻑ ﺑﯿـﺸﺘــــﺮ ﻧﯿــﺴــﺖ :
.
.
.
.
" ﺗـــ♥ــــﻮ"

جدیدترین اسمس ها

ﻣـﺮﺩ ﻣـﻦ
ﺗﮑـﯿـﻪ ﮔـاﻫــﻤــ ﺑــﺎﺵ
ﻣـﯿﺨــﻮﺍﻫـﻤــ ﺳــﻨـﮕــﯿـﻨـﯽ ﻧـﮕﺎﻩ ﻣـﺮﺩﻣـ ﺣــﺴـﻮﺩ ﺍﯾـﻦ ﺷــﻬـﺮ ﺭﺍ ﺗـــﻮ ﻫــم ﺣــﺲ ﮐـﻨﯽ
ﺍﯾـﻦ ﻫــﺎ ﻧـﻤـﯿــﺘـﻮﺍﻧـﻨﺪ ﺑﺒﯿﻨﻨـﺪﮐـﻪ ﻣﺎ ﺗـﺎ ﺍﯾـﻦ ﺍﻧـﺪﺍﺯﻩ ﺑﻪ ﻫﻤــ مﯽ ﺁﯾیـﻢ.

سایت اسمس

شــهامــت مـی خواهـد دوست داشتـ♥ـن کســی کــه
شـــآیــد
هیـچ وقـت
هیـچ زمـآن
سهم تــو نخوآهـد شــد.