اس ام اس عاشقانه

 

صندلیت را کنار صندلی ام بگذار
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام درده.

اس ام اس عاشقانه

اگه میگی همش توی فکرشی
دوست داری قربونی چشماش بشی
خواب می بینی همیشه همراهشی
تعبیرش اینه:
" داری عاشق میشی "

اس ام اس احساسی

از دورترین نقطه عشق دل به پرگار خدا میبندم
شاید به تو رسیدن در یک شعاع زیاد هم محال نباشد.

اس ام اس

عاشق که باشـــی خواب هــم دلنشــینه
دوس داری چشمــاتو روی تمــام واقعیــت ها ببنــدی
و تــوی خــواب ببینیــش، اونجــور که دلــت میخواد
ببینیــش
دور از تمــام واقعیــت ها
اونوقتــه که تــوی خــواب باهـاش زندگـــی میکنــی.

اسمس عاشقانه

دیگر نکنم ز روی نادنی / قربانی عشق او غرورم را
شاید که چه بگذرم از او / یابم آن گمشده شادی و سرورم را.

اس عاشقانه

نه عزیزم به این خیال نباش که روزی سرد شوم، جانم را از من بگیرند با تو دوباره زنده میشوم، دنیا را از من بگیرند با تو دوباره صاحب دنیا میشوم
هیچگاه نمیتواند کسی تو را از من بگیرد، میدانی که قلبم بی تو میمیرد، تو در قلبمی و هیچگاه دنیای عاشقانه من نمیمیرد
تا ابد عاشقتم حتی اگه بری عشقم.

اس ام اس عاشقانه جدید

هر چه دوست داری از من بخوا جز فراموش کردنت، اگر میخواهی بروی برو اما من هستم، آنقدر میمانم تا ماندنم مرا یاری کند، تا دوای عشقت مرا درمان کند
میمانم و میمانم تا لحظه مرگم، آنقدر عاشقت میمانم تا لحظه از دنیا رفتنم قصه عشق مرا بنویسند.

اس ام اس دوست داشتن

خیلی تفاوت وجود داره میانِ
کسی که تو را میخواهد
و کسی که تو را هم میخواهد.

اس ام اس عاشقانه غمگین

اونقدر دوست دارم
که هر بار میخوام فراموشت کنم
دلم، دل دل میزنه واسه دلیلی
-هر چند مضحک-
که امیدوار بمونم به برگشتت.

اس ام اس عشق

غمگین ترین جای خاطرات اونجاس که احساس میکنی چهره اش داره از یادت میره.

اس مس عاشقانه

گر عاشقی!چشمانت را ببند، نگاهت را بدزد
نمی دانم
کاری نکن!چیزی نگو، عشق پر از دلتنگیست
دلتنگی هایت را در دلت نگه دار
او را درگیر احساست نکن
صبور باش، تحمل کن
پنهانی عشق بورز، پنهانی اشک بریز، پنهانی عاشق باش
سکوت کن، نگاه کن، دلتنگ باش، عاشق باش، درد بکش، حسرت بخور و باز سکوت کن که این نیاز پر راز اینگونه تا ابد جاودانه خواهد ماند.

اس ام اس جدید 93

خرابه های دلم از تمام خانه های دنیا قشنگتر است چون یاد تو در آن ساکن است.

اس ام اس عاشقان

گاهی سکوت علامت رضایت نیست
شاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی یک بغض.

پیامک های احساسی

سلامتی اون عشقی که وقتی بهش بگی مریضم از خواب شبشم میزنه میشینه بالاسر معشوقش تا صبح پرستاریشو میکنه که مبادا آب تو دلش تکون بخوره
اینا آخر فرشته هستن قدرشونو بدونید.