اس ام اس عاشقانه

 

زیباست یادت ...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی می کردی ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

من ازت چیز زیادی نمیخوام / خیلی ساده با دلت کنار میام
مثل آسمونو اون ستاره هاش / به تو وابسته شدم ، یواش یواش

اسمس عاشقانه جدید

بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد ،
وقتی تو را بی همتا آفرید ...

اس مس جدید عاشقانه

شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک
او هواشناس است ، من عاشق ...

اس باحال عاشقانه

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم :
یک تار موی تـو را به او نمیدهم ...

اس ام اس رمانتیک

می خواهم به یاد من باشی
اگر تو به یاد من باشی عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند ...

اس عاشقانه جدید

گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو ...

اس ام اس Love

تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی ...

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم وابستگی ها ، وام های کوتاه مدتی هستند با بهره های سنگین ...

اس ام اس دوست داشتن

ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ : ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ، ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺵ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻫﺴﺘﯽ ...

اس عاشقانه

دیگران است ...
شاید اگر این دیگران نبودند تو زودتر از اینها برایم مرده بودی ...