اس ام اس عاشقانه

 

مات شدم
از رفتنت ،
هیچ میز شطرنجی هم درمیان نبود
این وسط فقط یک دل بود
که دیگر نیست.

پیامک احساسی

مدتهاست
چتر منطق را بر سر گرفته ام
تا باران عشق را تجربه نکنم
دیگر توان مقابله با
تب و لرز برایم باقی نمانده است.

جملات عاشقانه

رد پاهایم را پاک می کنم
به کسی نگویید
من روزی در این دنیا بودم
خدایا می شود استعفا دهم؟
کم آورده ام ...

پیامک های عاشقانه

کاش اینبار حداقل دل واژه برایم می سوخت
و خبری می داد از
نرفتن تو ...

اس ام اس عاشقانه غمگین

خیلی حرف است ...
که تو هر روز در گلویت
خاری کشنده احساس کنی
برای کسی که
بدانی
حتی یک بار در عمرش
به خاطر تو بغض هم نکرده است ...

اس عاشقانه جدید

گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را، لطفا نگوید کسی دوستم داشته باش
این یک قلم جنس را نداریم ...
تمام شد ...
من تعطیلم.

اس مس عاشقانه

گاهی
احساس میکنم روی دست خدا مانده ام ...
خسته اش کرده ام ...
خودش هم نمی داند با من چه کند ...

اس مس جدید عاشقانه

آرام میروم ، آنچنان آرام که ندانی کی‌ رفته ام اما وقتی‌ جای خالیه مرا ببینی‌ آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی ...

اسمس جدید قشنگ

چقدر متفاوت اند آدمها ...
عشق برای یکی دلگرمی ...
و برای دیگری سرگرمی ...

اسمس عاشقانه جدید

زندگی جان ، عزیزم ،
اگه افتخار میدی چند قدمی باهام راه بیا ...

پیامک های احساسی

عادت دارم هر روز جای انگشتانم را از روی صفحه گوشی پاک کنم ،
آخر نوازش کردن عکس هایت عادت من است ...

اسمس رمانتیک

ای روزگار
من راههای نرفته بسیار دارم ...
اما با تو یکی ، زیاد راه آمده ام ...

پیامک بغل کردن

خدایا ...
مى خواهم اعتراف کنم ،
خسته ام ...
من امانت دار خوبى نیستم ...
مرا از من بگیر ...
مال خودت ...
من نمى توانم نگهش دارم ...

پیامک عاشقانه

میخندم ...
دیگر تب هم ندارم ...
داغ هم نیستم ...
دیگر به یاد تو هم نیستم ...
سرد سرد شده ام ...
کسی چه میداند شاید دق کرده ام ...

اسمس جدید عاشقانه

دلم سفر می خواهد ،
نه برای رسیدن به جایی ...
فقط برای رفتن ...

اسمس عاشقانه

به من عشق تعارف نکنید ،
همین چند وقت پیش گول خوردم ...
سیرم ...

اس ام اس عاشقانه جدید

ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺣﺎﻟﻮ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻫﯿﭽﯿﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ
ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺗﯽ
ﺩﺍﻏﻮﻧﯽ
ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﯼ
ﺳﺨﺘﯽ ﻣﯿﮑﺸﯽ
ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﯼ
ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﻭﺯﺍﺭ ﺍﺭﺯﺵ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺪﻭﻥ ، ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺰ میگذﺭﺩ ...

اس عاشقانه

خدایا یک مرگ بدهکارم و هزار آرزو طلبکار ...
خسته ام ،
یا طلبم را بده ،
یا طلبت را بگیر ...

اس ام اس عاشقانه

دلم اس ام اس از نوع نصفه شبی می خواد
همونا که یهو از خواب بیدارت کنه
تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته
دلم از اون وقتایی میخواد که همه رو میپیچونه به خاطر تو
از اون وقتایی که پشت خطیشو قطع میکنه ...

اس ام اس

یه وقتایی
وقتی میگن شب خوش، ینی نذار با این حالم بخوابم ...
این و بفهمین ...

اس ام اس احساسی

نه اهل دریا بودم ، نه آسمان ، نه زمین
سبز شدم ریشه به جانت بخشیدم تا اهل دلت باشم و افسوس که دلت هیچ وقت با من نبود ...