اس ام اس احساسی 93

 

چه اعجازیست
بهار لب هایت
با هر بوسه که میکاری
گونه هایم گل می دهد.

اس ام اس عاشقانه جدید

تمام غم هایت را به جان میخرم
تو فقط صدای خنده هایت را به دیگری نفروش.

اس ام اس عاشقانه سنگین

چه لذتی داره دعوا کردن با تو
اعصاب خوردیهایش به کنار
ناز کشیدنت به یک دنیا می ارزه.

اس ام اس رمانتیک

تمام مردم اگر چشمشان به ظاهر توست
نگاه من به دل پاک و جان طاهر توست
فقط نه من به هوای تو اشک می ریزم
که هر چه رود در این سرزمین مسافر توست.

اس ام اس احساسی

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام
پایندتو اسیر دامت شده ام
گویند کبوتری وفادارتر از طوقی نیست
طوقی صفتم جلد مرامت شده ام.

اسمس جدید عاشقانه

خدایا
من که غصه هایم را سر وقت میخورم
پس چرا خوب نمیشود
درد هایم.

اس ام اس

اسمتو رو سیگارم نوشتم و برای اولین بار کشیدم
 تا بسوزی و فراموشت کنم اما نمیدونستم
 با هر پوک ذره ذره میری تو نفسم و میشی همه کسم.

اس ام اس عاشقانه

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره
 و چشمات بارون، به جای اینکه بپرسه چته؟ چی شده؟
 بغلت کنه و بگه گریه کن.

اسمس عاشقانه

عشق من جز غم دلواپسی نیست
آخه قلبم مثل قلب کسی نیست
من اگر مریم پاکم یا اگر گیاه هرز
عشق من بیا به باورهای من عشق بورز.

اس عاشقانه

خودم اینجا
دلم اونجا
همه ی راز و نیازم اونجا
خدایا عشق من و یار من و اون گل نازم اونجاست
خداجون به خودت سپردمش.

اس ام اس عاشقانه فاز بالا

در انتظار آغازی دیگرم، انتخاب مجدد جفت ها
شاید این بار نوحی بیاید، مرا برگزیند در کنار "تو"

اس ام اس عشق

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشت تو بی هیچ امیدی.

اس مس عاشقانه

تو ناگهان زیبا هستی
اندامت گردابی است
موج تو اقلیم مرا گرفت
ترا یافتم، آسمان ها را پی بردم
ترا یافتم، درها را گشودم، شاخه را خواندم.

اس ام اس عاشقانه خفن

آسمان قسمت ما بود که بی بال شدیم
دل به فریاد سپردیم ولی لال شدیم
ما به این حنجره گفتیم که لب وا نکند
عاقبت پای سکوت دلمان چال شدیم.

اس ام اس عاشقانه زیبا

به سلامتی اونی که
آرزو بود
نفس بود
آرامش بود
رویا بود
ولی "خاطره" شد.

پیامک عاشقانه

یک روز دو دلباخته بودیم من و تو
اکنون تو ز من دلزده ای! من ز تو دلتنگ.

پیامک احساسی

یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه
کاری نکنه و حرفی نزنه
"فقط باشه"