اس ام اس تیکه دار

 

غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی.

اس ام اس جدید تیکه دار

به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎید ﺑﮕﯽ :
ﺑﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﺖ ﺗﺎﻓـﺖ ﺑﺰﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﻪ.

اس ام اس تیکه دار 92

احترام میذارم به دشمنی که توی روم می ایسته و رو بازی میکنه
نه رفیقی که لایی کشیدن کارشه و زیر و رو میکشه همش.

اس ام اس تیکه دار

ممنونم که به من فهماندی اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن.

اس ام اس تیکه ای و کوبنده

مسواک هم شعورش میرسه که باید مال ی نفر باشه
ولی بعضیا نه.

اس ام اس تیکه ای

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ دیگه شعور ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ بیشعوری ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ.

اس ام اس

یه سگ اینجوری فکر میکنه :
این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ خداست
یه گربه اینجوری فکر میکنه :
این آدمِ به من غذا میده ، نازم میکنه ، دوستم داره ، حتماّ من خدا هستم
به این میگن گربه صفتی.

اس ام اس تیکه ای و کوبنده 92

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن.

اس ام اس جدید 92

احترام واسه بعضیا بیشتر از کـــــــراکــــ و شیشـــه ” تــــوهـــم ” میاره.

اس ام اس کنایه ای

وقتی دودلی ات را میبینم ، گفتن دوستت دارم هایم فقط تنهاترم میکند.

اس ام اس سنگین تیکه دار

ﺗﻨﺪﺗﺮﯾﻦ ﻓﻠﻔلا ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﺴﻮﺯﻭﻧﻦ
ﺗﻮﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻓﻠﻔﻞ ﺩُﻟﻤﻪ ﺍﯾـَﻢ ﻧﯿﺴﺘﯽ.

اس ام اس سنگین تیکه دار 93

به بعضیا باید گفت : عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده.

اس ام اس لیاقت نداشتن

ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﮔﺮﺳﻨﮧ ﻧﻤﯿﻤﻮﻭﻭﻭﻧﻦ ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﮧ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﯿﺨﻮﺭﺭﺭﻥ.

اس ام اس 93 جدید

دلگیر نباشید از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش شما بود و حالا برای دیگران تخم میگذارند
میدانم روزی بوی کباب شدنشان به مشامتان میرسد.

اس ام اس تیکه دار 2014

خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن ، مثل روزای با تو بودن.

پیامک کنایه ای

روی زمــیــنــی زنـدگـی مـی کــنــیــم ک خــودش رو ” جــــو ” گرفته
دیگه تــکـلـیـفــ آدمـــاش مــعــلـومه.

پیامک تیکه دار

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت : عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود.

پیامک جدید تیکه دار

عزیزم با تو بودن لیاقت نمیخواد
اعصاب میخواد
اعصاب.

اس ام اس به بعضیا

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد.

اس ام اس بعضی ها 92

ب بعضیا بایـد گفت :
عوض نمی شی ؟
خیالی نیست
تعویض ک میشی.

سایت اس ام اس

بعضیارو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری ، بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه.

اسمس تیکه دار

کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است.

اس تیکه دار

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﻰ ؟
فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ باشی.

اس تیکه دار جدید

ب بعضیا باید گفت : اره من سر تا پام یه قرونه
ولی باز واس تو گرونه.

اس مس تیکه دار

ب بعضیا باید گفت : عزیزم بیشعوریت ذاتیه یا خودتم در این راستا تلاش میکنی ؟

اس مس تیکه دار جدید 92

ب بعضیا باید گفت : قربونت یه برنامه بزار دیگه نبینمت.

اس مس تیکه دار توپ

به مردم این شهر نگید : “غلامتم” ، “نوکرتم”
ساده اند
باور میکنند
تو را میفروشند.

مسیج تیکه دار

ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍهیم ﺑﺎشیم
ولی یادمان باشد که
ﺁﺧﺮﺵ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻄﺮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﯼ ﺭﻭﯼ سنگ ﻣﺮﻣﺮ ﯾﮏ ﻣﺘﺮﯼ ﺧﻮﺍهیم ﺷﺪ.

جملات تیکه دار

ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﻭ ﺑﯽ ﻧﻘﺺ ﺑﺎﺷﻪ
ﻧﻔﺮ ﺳﻮﻡ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﻤﯿﺪﻩ ﻭﺍﺭﺩﺵ ﺑﺸﻪ
ﺗﺎ ﮐﺴﯽ ﻧﺦ ﻧﺪﻩ ﮐﺴﯽ ﺳﺮ ﻧﺨﻮ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ.

نوشته های معنی دار

حکایت قلب بعضی ها هم شده حکایت تبلیغات املاک:
فروش ، رهن ، اجاره.

sms 92

بـہ بـَـعضیــــا بآس گفت :
عزیزم شما عـــَـر نزنــے هـم خـَر بـودنت واسه ما ثابت شــُــבس.

اس مس تیکه ای و کوبنده

اونـے کـہ واسـہ شُما ادّعا مـے کنـہ
واسـہ بودنِ با مآ دُعا مـے کنـہ
عآرهـ عزیزم.

اس تیکه ای و کوبنده

خاص بودن تو مَغزه ، وگرنه واسه توله سگ کراوات بزنى خاص میشه
خیلى خاص ، بیشتر از اون چیزى که فکرشو بِکُنى.

اس مس کنایه ای

تو همیشه میگفتی :
من یه تار موی تو را به هیچکس نمیدهم
اینقدر تارهای موی من را به این و آن دادی تا کچل شدم
حالا برو دست از سر کچلم بردار.