اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94, پیامک خنده دار جدید 2015اس ام اس خنده دار جدیداس ام اس خنده داراس ام اس خنده دار ۹۴اس ام اس ۹۴پیامک خنده دار جدید

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

سلامتیه اونایی که
به عشق دوچرخه و آتاری معدلشون بالا شد
ولی براشون نخریدن (:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

ملت LOVE میترکونن
ما از این پلاستیک حباب دارا |:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

نیشگون چیست؟
نوعی حمله کماندویی زنان ایرانی که بطور ناگهانی
گوشت بدن کودک را گرفته و 360 درجه میچرخانند
تا باعث تسلیم او و گفتن جمله غلط کردم شود (:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

از دختره پرسیدم چرا اینقدر خودتو میگیری؟
میگه اگه من خودمو نگیرم تو میای منو بگیری
سریع از محل دور شدم

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

یکی از تفریحات ناسالمی که دارم اینه
هر وقت میرم شهربازی چندتا پیچ و مهره با خودم میبرم
هر وسیله ای که سوار میشم
به بغل دستیم که اصولا آدم ترسوییه میگم:
یا خدا این دیگه از کجا باز شد؟
دکترم رفتم گفتن خوب نمیشی

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

بیخودترین تابلوی راهنمایی و رانندگی
تابلوی خطر ریزش کوه هست
خب چیکار کنیم؟
رد نشیم؟
زود رد شیم؟
آروم بریم؟
اشهدمونو بخونیم
دعا کنیم نریزه
دقیقا باید چه غلطی بکنیم؟

اس ام اس جوک های خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

نسلی بودیم که واسه دستشویی رفتن
اول اینترنت رو دیسکانکت می کردیم که حروم نشه
یادش بخیر چقدر واسه پول تلفن فحش خوردم (:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند
حرفهای عاشقانه نمیزنند
چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی
آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند
خودشان هم عاشق نمیشوند
یعنی عین گاااو میمونن خاک بر سرا |:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

دیشب به بابام گفتم بابا خیلی دوست دارم
دستشو گذاشت رو شونه هام
گفت: بیا دوست معمولی باشیم پول ندارم (:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

داشتیم بنایی میکردیم
رفتم زنگ همسایه را زدم
دخترش اومد
گفتم ببخشید استمبولی دارید؟
گفت جاتون خالی ظهر داشتیم خوردیم
خدا شاهد اوستا بنا وسط کوچه سوار بیل شد رفت

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

اگه دیدی تو یخچال چندتا چیز کنار هم مرتب شدن
مطمئن باش یه چیز خوشمزه پشتشون قایم شده
دیدم که میگما (:

اس ام اس جوکهای خفن خنده دار سال جدید 94
funny sms 94

معلم به شاگرد میگه:
من دویدم تو دویدی او دوید مال چه زمانیه؟
شاگرد:
مال زمانی که یارانه هارو میریزن به حساب