اس ام اس خنده دار بهمن 93

 

اس ام اس خنده دار بهمن 93
sms khandedar



دوستان عزیز جوری از فیس بوک استفاده کنید
که وقتی ازدواج کردید مجبور نشوید اکانت تان را بسوزانید
و خاکسترش را بریزید توی اقیانوس


اس ام اس خنده دار 2015
sms khandedar



ﺍﯾﻦ ﻗﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻣﻌﻠﻢ ﻫﺎ ﺗﻮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﮐﺘﮏ ﺧﻮﺭﺩﻡ
ﺭﻗﺒﺎﯼ ﺑﺮﻭﺳﻠﯽ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﺮﺣﻮﻡ ﮐﺘﮏ ﻧﺨﻮﺭﺩﻥ


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



یه جا نوشته بود: فندک یادگاری دوستم مرا سیگاری کرد
سوال من اینه: حالا اگه کتاب فیزیک بهت داده بود فیزیکدان میشدی؟
والا بخدا مردم دنبال بهانه میگردن


اس ام اس خنده دار 93
sms khandedar



همیشه جوری بودم که هر کدوم از اقوام که دختر داره
تا منو میبینه میگه دخترم میخواد درس بخونه
اصن باعث درس خوندن ملت شدما
راضیم از خودم


اس ام اس خنده دار بی ادبی
sms khandedar



ﺑﺎ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﮐﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﺁﺩﺍﻣﺲ ﺷﯿﮏ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ کردند
 ﮔﻔﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﻋﻠﺖ ﻣﺎﻧﺪﮔﺎﺭﯼ ﺷﻤﺎ
در ﻋﺮﺻﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﭼﯿﺴﺖ؟
ﮔﻔﺖ:
ﮐﻤﺒﻮﺩ ﭘﻮﻝ ﺧﺮﺩ


اس ام اس خنده دار بهمن 93
sms khandedar



ﺗﺎ ﺣﺎﻻ‌ ﺑﻪ بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ؟
ﻧﺎﺧﻦ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ
ﻣﻮ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ
ﻣﮋﻩ ﻣﺼﻨﻮﻋﯽ
ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽ
ﺑﻌﺪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻣﯿﮕﺮﺩﻥ


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar



با کسی برید بیرون که
اگه گرفتن عقدتون کردن پشیمون نشین
از ما گفتن بود حالا خود دانید


اس ام اس خنده دار خفن
sms khandedar



دیروز با یکی از همکارا بحث میکردم توهین کرد جوابشو ندادم
دوستم بم گفت آفرین
شعورتُ نشون دادی با این سکوت
امروز دوستم
با همون همکارمون بحثشون شد
بش گفت: من فلانی نیستم مثه بُـز نگات کنما


جملات خنده دار عاشقانه
sms khandedar



مردم بعد یه مدت دست میکنن تو یه لباس قدیمیشون پول در میارن
من دست میکنم تو جیبم برگ های تقلبی هامو میبینم
تفاوت را احساس کنید


جملات خنده دار فیسبوکی
sms khandedar



همه براشون اس میاد
دوستت دارم
عاشقتم
نفسمی
دلم برات تنگ شده
بعد واسه من اس میاد
اگه تا پنج دقیقه دیگه این پیامو به سی نفر نفرستی فلج میشی


جملات خنده دار تیکه دار
sms khandedar



با این وضعیتی که قیمت گاو و گوسفند پیدا کرده
تا چند وقت دیگه جلوی پای عروس و داماد " تن ماهی " باز میکنن


جملات خنده دار باحال
sms khandedar



6 راه خوشبختی :
1) داشتن عشقی مث من
2) داشتن من
3) فقط من
4) بازم من
5) کلا من
6) همش من
همینه که هست


جملات خنده دار کوتاه
sms khandedar



طرف میاد خونه به مامان باباش به زور سلام میده
اونوخت صبح که از خواب پا میشه
هنوز چشماش کامل وا نشده پست میذاره هلو مای فرند
شبم تا شب به خیر پست نذاره خوابش نمیبره


جملات خنده دار دانشجویی
sms khandedar



 ﻣﻨﻮ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ، ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺣﺎﺿﺮﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﻡ ﺑﻤﯿﺮﻥ
ﻫﻤﯿﻦ ﻇﻬﺮﯼ ،دختره پیام ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ:
ﺣﺎﺿﺮﻡ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻭﻟﯽ ﺭﯾﺨﺘﺘﻮ نبینم


اس ام اس خنده دار
sms khandedar



چنتا پست شکست عشقی دارم رو دستم باد کرده
یکی بیاد با من دوس بشه بعد ولم کنه تا من اینارو بذارم


دسته بندی : اس ام اس

 

 منبع : اس ام اس خنده دار سری ۴